Hahah wat een schat is het toch! Zijn snavel is nu echt al helemaal oranje he.
Pino zat gisteravond op de bankleuning en ik besloot even naar boven te gaan. Hoor ik wat gefladder en een paar platpoten.. kwam hij onder aan de trap staan wachten tot ik beneden kwam Mijn 2 grote honden waren ook mee naar boven gekomen, maar hij zat naast het kleintje onder aan de trap te kijken
Och! Jammer dat je er geen foto van hebt. Soms heb je van die bijzondere of grappige of snoezige momenten maar dan net geen camera bij de hand.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-19 13:02
Nee, hij heeft nog een kleine zwarte streep aan de andere kant! Ik ga zijn babysnavel zo missen!
En jammer is dat wanneer je geen camera bij je hebt he? Mango kan onwijs leuk zingen, maar zodra ik met camera in de aanslag zit is het opeens stil en leg ik hem weg is het meteen weer: 'LALALA LALA NJOENJOENJOE! '
Ik vind ze als baby juist superknap Maar ik vind de eitjes van mijn valken al de allermooiste Liefde maakt blind
We hebben zojuist wat speeltjes voor ze gekocht. Alsof ze nog niet genoeg hebben Onder andere een soort doos met vormpjes waar Mango blokjes met dezelfde vorm in moet doen. Hij heeft het nu al aardig door Ik probeer hem steeds mentaal uit te dagen en hem bezig te houden maar hij is gewoon veel te slim