Haha ja he, dat is echt een heel lief beestje Henk is veel brutaler die bijt gewoon in je arm als je in z’n weg zit haha
melody7
Geplaatst: 21-08-18 22:59
Ik vind Harrie en Henk allebei heel leuk
Muis/Izzy voelt zich zo op haar gemak, zo lag ze er vanavond bij We zijn echt heel blij met haar, ze is super sociaal naar de andere cavia's en naar ons, én Effie heeft eindelijk een vriendinnetje Ik had niet verwacht dat dat ooit nog ging gebeuren!
Wauw echt wauw ben ook gewoon erg blij voor Effie en Izzy!
Suusjepluus
Geplaatst: 21-08-18 23:13
Leuke foto's van Harry en Henk! En een dappere kleine caaf in het gras!
Ik ben benieuwd of de nieuwe onderkanten ook 'piesdicht' zijn eigenlijk. Dat lijkt me toch wel belangrijk?
Muis/Izzy is altijd al wel een lui gevalletje geweest hoor vooral hangmatten en hangmathuisjes doen het goed...
Edit: en Muis staat zomaar al op je etiket De adventuresmix is hier ook al goedgekeurd door de achterblijvers hoor, smullen!
melody7
Geplaatst: 21-08-18 23:38
Wat een figuur Mooi dat ze hangmatjes leuk vindt! Ik heb alle fleece & katoen die ik nog had opgemaakt aan 11 hangmatjes, als ze goedgekeurd worden door de cavia's koop ik wat leuke nieuwe kleurtjes bij
Ja t is al warm he! Hier gaan ze vanavond maar even naar buiten, ze zitten nu lekker binnen hooi te knabbelen.
Votti
Geplaatst: 22-08-18 12:20
TT was een droppie, hoeft geen strikje omheen maar mag zo door de brievenbus Echt een heel lief koppie, t is dat wij vol zitten met ons drietal nu, hihi!
Bij ons is het ook weer warm, van dat plakkerige weer.. Gelukkig blijft t in de woonkamer gewoon koel. Zijn ze bij jullie ook minder actief en meer aan het slapen met t warme weer?
Ik wil ook hangmatjes voor mijn dames aanschaffen, want de hooiruif ligt nu regelmatig ingeklapt met het hooi door het hele hok heen. Maar bestaan er ook echt voor cavia of alleen voor fretten?
Hier nog een paar foto's. Enzo (papa van de baby's)
Alladin
Karamel
Alladin is een redelijk pittig kereltje (wel heel lief) Maar ik denk dat 1 van zijn vriendinnen hem zat was, want hij heeft een flinke scheur in zijn oor.