Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kesje schreef:Wat een mooie katten komen er langs![]()
Ik heb mijn asielkat gereserveerdDinsdag ga ik mijnheer ophalen. Hij ziet er precies uit als wat hij is: een flinke vechtersbaas van de straat
![]()
[ Afbeelding ]
We zullen zien hoe knuffelig hij wel/niet wordt als hij een thuis heeft![]()
Ik heb nu net een krabpaal, reis/slaapmand en kattenbak besteld. Ik had nog een oude kattenbak die we 18 jaar geleden voor onze laatste kat haddenMaar ik wil graag de PeeWee uitproberen. En er wordt toch aangeraden om 1 bak per kat +1 in huis te hebben, dusja.
Mis ik nog iets qua aanschaf? Ik heb water- en voerbakjes, een snackbal, een krabpaal, reismand/slaapmand, kattenbakken.
Ik ga bij het asiel nog even informeren wat voor voer hij heeft gehad en bij welke dierenarts ze zijn geweest met hem, dan kan ik dat vast overnemen.
Ik kan niet wachten
_Hedi schreef:Kesje; wat goed dat je een volwassen kat uit het asiel haalt! Ik denk dat zijn stoere image wel bijtrekt als hij merkt dat hij in zulke goede handen is
Ik ben ook druk aan het nadenken wat ik allemaal in huis moet halen hihi. Best veel om aan te denken nog..
Kesje schreef:Edit: Ik zie nu de reactie van Lor. Qua speeltjes vraag ik me wel af hoeveel hij daarmee doet eigenlijk. Ik zal zijn verzorgster nog wel vragen wat hij leuk vindt, als hij überhaupt speelt. Hij zit sinds eind augustus in het asiel, daarvoor was hij zwerver.
Kesje schreef:Wat een mooie katten komen er langs![]()
Ik heb mijn asielkat gereserveerdDinsdag ga ik mijnheer ophalen. Hij ziet er precies uit als wat hij is: een flinke vechtersbaas van de straat
![]()
[ Afbeelding ]
We zullen zien hoe knuffelig hij wel/niet wordt als hij een thuis heeft![]()
Ik heb nu net een krabpaal, reis/slaapmand en kattenbak besteld. Ik had nog een oude kattenbak die we 18 jaar geleden voor onze laatste kat haddenMaar ik wil graag de PeeWee uitproberen. En er wordt toch aangeraden om 1 bak per kat +1 in huis te hebben, dusja.
Mis ik nog iets qua aanschaf? Ik heb water- en voerbakjes, een snackbal, een krabpaal, reismand/slaapmand, kattenbakken.
Ik ga bij het asiel nog even informeren wat voor voer hij heeft gehad en bij welke dierenarts ze zijn geweest met hem, dan kan ik dat vast overnemen.
Ik kan niet wachten
Lau schreef:lor1_1984 schreef:het erge is nog dat ik hier nog veel meer speelgoed heb liggen, maar meer is altijd beter natuurlijk.
Die van mij is al zijn speelgoed steeds kwijt.