@Denisejazz wil je een korthaar of een langhaar?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
robeer schreef:Wat een mooi kitten Evelien. Seal tabby mink? Indien ja heeft hij of zij een geweldige oogkleur.
Je bent dus echt aan het aftellen, spannend. Wat kunnen dagen/weken/maanden dan toch lang duren hé. Aan de andere kant.....die van mij zijn nu nog zo klein maar voor ik het weet vliegen ze al weer uit![]()
Hoeveel nachtjes slapen nog?
robeer schreef:Lynx en tabby zijn hetzelfde alleen een andere naam.Het is het streepjespatroon in de vacht.
Moeten wachten tot het rabiesvaccin werkzaam is is vervelend. Aan de andere kant mag jouw kitten dan lekker lang van zijn mama genieten en krijgt nog wat extra opvoeding mee. Mag ik eens vragen wie de fokker van dit mooie mannetje is?
xoranlover schreef:Ja dank je. Somali’s zijn ook heel leuk. Wij hebben de intentie om met haar te gaan fokken onder begeleiding van de fokker waar ze vandaan komt. Wij gaan naar Vlodrop 17 maart en 31 maart naar Gouda. Dan ga ik samen met mijn vriendin. Zij fokt met haar moeder deze katten, of ja abessijn en somali. Als het mij bevalt ga ik ook kijken of ik zelf een cattery kan opstarten.
robeer schreef:@evelien: als een fokker alles officieel doet en dus met stamboom fokt, is er een catterynaam. Fijn ook dat beide ouders getest zijn. In mijn ogen een echte must.....