Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:Wij hebben eerder er eentje van stof gebruikt, omdat ze hier uit ging groeien en we de bench ook regelmatig mee namen naar mijn ouders bijvoorbeeld. Nu hebben we een grote metalen, en voor op reis een grote stoffen. De bench die we eerder hadden is nu te klein geworden.
madeliefw schreef:Wat een schatje zeg.
Hier een metalen bench en helaas nog steeds nodig. Ik heb echt een sloper. Als je even niet oplet zit ze weer ergens aan te knagen. Plinten, muren, kozijnen, knuffels, plastic speelgoed, het maakt haar niets uit. En we hebben genoeg spul voor haar liggen hoor aan touwen, plastic speeltjes, knuffels, runderoren, botten. Dus als iemand nog een tip heeft?
WenK schreef:Puppylucht heeft Chesra gelukkig ook niet echt.
Onze bench is van stof, werkt voor haar top! Als ze groter is is wel de bedoeling dat ze gewoon lekker los in huis kan en in haar mand gaat slapen ipv de bench.
Ik was echt vergeten hoe intensief die puppyperiode was. Het is wel heel erg leuk hoor. Gelukkig zijn de nachten ook weer wat beter al. 2 nachten amper geslapen (mede met dank aan een lek luchtbed), maar nu ging ze gister meteen stil haar bench in om 23.00 en bleef stil tot 06.30. Verder loop ik er de hele dag achteraan; alles gaat dat bekkie in en overal kun je mee spelen. Natuurlijk moeten we ook alles onderzoeken en meemaken en dus mag ze al regelmatig mee op stap. Van de week kennis gemaakt met een konijn, kippen en peuter (en dat was fantastisch om te zien hoe die met elkaar omgingen), regelmatig bezoek gehad en haar mee gehad met les geven.