Ik heb mn vorige pomp nooit buiten het water laten draaien en die hoorde je af en toe ook flink. Heb nu een nieuwe en die heb ik nog nooit gehoord..
Casarell
Geplaatst: 17-12-15 14:03
Geef je vriend maar op zijn donder.. Water is zijn koeling, die hij nu waarschijnlijk mist doordat er lucht in zit.
Zet em stil en haal hem onder water uit elkaar en beweeg hem alle kanten op zodat de lucht eruit kan. Doordat je dat onder water doet, kan je ook zien of er inderdaad lucht uit komt. Daarna onder water ook weer in elkaar zetten.. en draaien maar..
Mioux
Geplaatst: 17-12-15 17:35
het is niet echt ontopic maar wilde het toch delen vandaag mijn zoontje voor t laatst naar de opvang geweest. Hij heeft leuk nog even rozen met een gedichtje eraan gegeven en was super trots ! Wat gaat hij ze missen daar ! Wel leuk is dat sommige kindjes bij hem in de klas komen op school in de komende tijd Hier nog t gedichtje:
Dankjewel voor het spelen Dankjewel voor de fijne tijd Dankjewel voor alle leuke dingen En voor de gezelligheid In mijn klein-groot hartje Bewaar ik met veel plezier Alle mooie herinneringen Aan mijn superfijne tijd hier Dag lieve vriendjes Dag lieve juf Nog een laatste keer zwaaien En een hele dikke knuf
Jayden
Laatst bijgewerkt door Mioux op 17-12-15 17:36, in het totaal 1 keer bewerkt
silvericathy
Geplaatst: 17-12-15 17:36
Kan dit motortje niet uit elkaar halen.... Heb wel lucht eruit gelaten... Maar het gaat een minuutje gewoon goed en dan begint hij veel geluid te maken en lucht te produceren. Heb water erbij gedaan... Maar het level zakt, en het aquarium bevat dan meer water... Ik vindt het maar een raar systeem. Zo is het ook al bijna onmogelijk om de motor te plaatsen. Deze moet achter een wand waar je arm amper in past.. Je moet er een buisje insteken dat vervolgens het water weer terug in het aquarium doet.. Alleen dit buisje past helemaal niet eigenlijk, zit veel te los. Dus als je de motor laat zakken gaat het buisje steeds los. Dan functioneert het dus ook niet en loopt er geen water terug het aquarium in.
Is het een externe? Soms wil het namelijk wel dat het staafje waar de rotor aan vast zit afbreek, dan pompt ie slecht en dat veroorzaakt het ratelende geluid. Mooie Kuhlii, al een lekkere dikzak! Ze hebben er het liefst nog een aantal soortgenoten bij
hier moet ik de pomp naar binnen laten zakken..zoals jullie kunnen zien amper ruimte...laat staan voor een hele arm en een pomp die vastgehouden moet worden.
Welke plant is dit. En die witte dingen onderaan is dit de mannier vam nieuwe wortels of??
Anoniem
Geplaatst: 17-12-15 20:07
Gave Garra's Kozbi! Ze zijn cool !
Hagelslag, wat is de naam van deze plant? Hij doet wat aan als een huiskamerplant namelijk (die worden serieus als waterplant verkocht, maar gaan dan vroeg of laat dood, wat natuurlijk zonde is) Hoe voelt het witte? Het lijkt wat op schimmel die mopanihout kan komen tijdens de opstart.
De plant was al zo toen we hem kochten, doet me idd aan een kamerplant denken... Maar t witte is gewoon hard. Een aantal zijn "leeg" en hierin zit dus een wortel.
Laatst bijgewerkt door hagelslag op 17-12-15 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Dan zou ik het niet weten wat het is.. Kan het niet plaatsen en het zo niet op internet vinden. Wel jammer dat winkels nog steeds kamerplanten als waterplanten verkopen.
Mioux
Geplaatst: 17-12-15 20:19
dat is geen aquarium plant maar een kamer plant, die worden onlangs veel verkocht als aquarium plant maar is absoluut niet zo. ze worden soms wel gebruikt boven water, de nieuwe trend.
Overigens de spons dingen die je erin hebt in het emmertje om de wortels is giftig voor je vissen...
edit voorbeeld:
natuurlijk absoluut niet goed maar het is helaas een trend weer
Laatst bijgewerkt door Mioux op 17-12-15 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt