Ik neig inderdaad naar de bedonderleggers ben gewoon een uur bezig nu, maar ook gelijk even de nagels geknipt voor de eerste keer en het viel 100 procent mee! De dames vonden het iets minder geslaagd natuurlijk
Met al die dingen moet je wel in de gaten houden dat een cavia erg gevoelig op de longen is en dat al die sprays/luchtjes meer kwaad dan goed kunnen doen en zelfs giftig kunnen zijn.
Ik maak schoon met allesreiniger. Ik heb echt nooit die vieze vlekken, ik heb in die 2 jaar hem een nachtje in de schoonmaak azijn gehad en daarna goed uitgewassen.
Ik zou dat niet zo durven stellen Ik heb ooit eens een konijn gehad en ik had zijn hok eens schoongemaakt met een spulletje van de kippen. Rook nergens naar, maar het konijn kon er bepaald niet tegen.
ik denk eerder dat mijn man vorige week alleen het vlas uit de bak heeft gehaald ipv heeft schoongemaakt, want de vlekken waren echt zo gigantisch rottig te verwijderen en dat heb ik anders niet.
Ik leg onderin de bak een opengeknipte vuilniszak, zo gevouwen dat je met verschonen hem zo kunt oppakken met het vieze stro erin zonder te knoeien. Bovenop de vuilniszak leg ik Russel bedding. De zak verstop ik wel altijd goed want mijn Muisje Gespuisje graaft hem met veel liefde op
vuurneon
Geplaatst: 02-12-14 16:42
Vlas werkt voor ons goed ze hebben er geen last van en ik vind het fijn vocht op nemen.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 02-12-14 16:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb in een bak nu ook een opengeknipte vuilniszak liggen (zit te wachten op een lading bedonderleggers ) Ik moet zeggen dat werkt ook prima, wel iets gladder voor ze. Maar ze vinden het ook erg lekker.... Dus maar een paar kranten er overheen gedaan
Heb ik in het begin ook gedaan, maar ik kreeg toch behoorlijk aangekoekte witte plekken op mijn zeiltje Zelfs met een plamuurmes gingen die er met moeite af.