Sphynx liefhebbers, wie o wie?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gaia

Re: Sphynx liefhebbers, wie o wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 08:42

Splash, da's klote zeg! Weer naar de dierenarts. Bij ons komt het ook altijd met vlagen, en dan ineens is het over. Hopelijk is het bij jou snel over en gaat het meevallen voor Wax.
Lijkt me leuk om af te spreken. Misschien wel handig om te wachten tot bij jou én bij ons alles weer rustig is met zieke beesten ;) Sterkte!
Lor, tandjes gevonden van Abby, leuk! Die heb ik van Rex toen ook gevonden. Er leuk om te hebben!
En een leuke deal gesloten over een vriezer! Altijd fijn, zeker als je kvv voert.

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 09:16

Oh balen...hopelijk valt het mee...

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 09:16

He get Splash, het zit ook niet mee!
Ik had al wel eens gehoord dat ze misselijk worden van padden, eeks. Maar daar heeft het niks mee te maken toch?

Wanneer wisselen ze de tandjes? Mijne zijn van half februari, maar geen tandjes gevonden. Zal eens kijken of ik kan zien of de melktandjes er nog in zitten.

Vega is een schatje zeg, nog zo ieniemiemie he?

Ik vind jullie maar dapper met dat KVV.. daar heb ik echt geen moed voor. En ik verander ook maar niks, ze krijgen cosma vis blik en orijen brokjes. Mooie drolletjes en daar moet ik blij mee zijn!
Wel gaan we de hoeveelheid natvoer wat verminderen, ze krijgen nu ieder een half blik per dag (in 2 porties) en we gaan naar 1/3 blikje per dag. Maar ik moet nog even een verdeler maken. Ik heb nu een apparaatje gemaakt dat het blikje in 4 gelijke stukken verdeeld, nu moet er een komen die het in 6 stukken hakt. Werkt handig!

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 10:10

Splash hoe gaat het? Dierenarts al gesproken? Wat vervelend allemaal, het zit je niet mee :(:)

Sushi krijgt alleen maar brokken, en doet het er goed op: nooit ergens last van.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-14 11:00

Ja net terug. Was bij een nieuwe kliniek die ervaring hebben met sphynxen, is erg goed bevallen en veel bekijks gehad :D

Wax heeft een bovenste luchtweg infectie door zijn verlaagde weerstand. Bij knox nog geen duidelijke tekenen alleen een iets troebel ooglid dus beiden een ab kuurtje en wax nog wat tegen de pijn en verhoging.

De mannen moeten maar 1 ding doen; groter worden en weerstand opbouwen!

Nu snel boodschappen doen want ze slapen en dan lees ik vanmiddag even bij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 16:27

Gelukkig valt het mee. Ik blijf met het schattige bloterikje in mn hoofd zitten, misschien toch even mailen :')

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 21:37

Splash, dus geen niesziekte? Hopelijk voelt Wax zich snel beter!

Jolien...gewoon doen :D Al is het maar om informatie te vragen, je kunt altijd nog nee zeggen...of niet :+

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 08:38

Splash hoe gaat het nu met Wax? Gelukkig geen niesziekte.

Jolien je kunt natuurlijk altijd een klein mailtje wagen ;).

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-14 09:05

Mailen is Kopen joolien :D

Wax is al goed opgeknapt, eet speelt rent en is niet meer benauwd. Zijn koorts is ook weg. Was geen niesziekte, echt een bovenste luchtweg infectie gelukkig.

Mijn ritje van de supermarkt terug naar huis eindigde gister zo;
http://www.dichtbij.nl/zaanstreek/112/a ... -n246.aspx

Ik ben oke, ontzettend blij dat ik eruit ben weten te komen door mijn raampje in te trappen. Nu stijf en blauwe plekken en voorlopig even thuis om bij te tanken maar ik ben er nog :D

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 09:10

wow Splash wat ontzettend heftig! En wat goed dat je je zelf hebt gered :(:). Doe rustig aan!
Gelukkig scheurt Wax al weer in het rond.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 09:24

:(:) Beterschap! Fijn dat je er heelhuids uit bent weten te komen!

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 09:41

Jeetje Splash! Dat is schikken :oo ! Heftig! Wat goed dat je er goed uitgekomen bent, en zonder kleerscheuren... Doe lekker rustig aan de komende dagen :(:)
In ieder geval fijn dat Wax zich alweer wat prettiger voelt. Fijn dat het geen niesziekte is!

En Jolien...al gemaild? :D

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 13:56

Dat is schrikken Splash! Gelukkig niet gewond.

Fijn dat het met Wax beter gaat!

Spannend Joolien. Ik ben benieuwd.

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 14:49

Wow Splash, heftig! Fijn dat alles enigzins goed is met je!

Ik ben ook benieuwd Jolien! Ik had vanmiddag de adverteerder gebeld over de 2 jarige don-sphynx kater. Deze jongen staat ter herplaatsing omdat hij niet zo lief is tegen de andere kat, dus helaas geen kandidaat voor ons.. Rustig afwachten en Lila af en toe ter orde roepen :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 20:09

Jammer Bianca.
Maar mijn vriend trekt zich toch ineens terug. Komt m toch iets te dichtbij :P

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 11:29

He bah! Maar er is een beetje beweging geweest :j

Vannacht was hubby niet thuis dus mochten Lila en Jinjo bij mij slapen. Eindelijk lagen ze weer 's tegen elkaar aan onder zijn dekbed. Hoop dat ze een beetje meer gaan 'bonden'.

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 12:17

he jammer Jolien....

Schrikken Splash, hoe gaat het nu met je?

Ik heb alweer vanalles besteld voor Vega....oeps...

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-14 14:18

Ja, het was behoorlijk schrikken, en heb verdomde mazzel gehad. Gister bij mijn auto geweest, dat was ook wel confronterend, toch met een behoorlijke gang in het water geraakt. Met mij gaat het wel oke, heb last van mijn rug en mentaal doet het ook wel wat met je. Maar mag absoluut niet klagen, even een paar dagen rustig aan. Ben zeker nog tm woensdag thuis.

Loes, wat heb je allemaal besteld? :D Aangezien ik nu onverwachts een nieuwe auto moet kopen krijgen de mannen hier écht niks meer behalve wat ze echt nodig hebben (voer en kattenbak korrels :')

Jammer Joolien dat je vriend zich terugtrekt.

Eecee, ik hoop ook voor je dat dit het begin was van wat meer bonden samen. Zou toch fijn zijn. Heeft ook allemaal even tijd nodig. En rustig afwachten wat Yoda op jullie pad stuurt ;)

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 15:52

Ik heb twee snuggelzakken besteld. Meneer heeft dus drie mandjes en twee snuggelzakken.
Besteld bij Pets & Pixels Boutique....:)

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-14 15:55

Ik heb er ook 2 van pets & pixels, hier liggen ze er alleen maar op ipv in :') Nu al verwend die Vega :P

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 16:16

Ik ga ook maar eens kijken.. Tijger ligt heel graag ergens in/onder. Bij mij onder mijn dekbed, of bij mijn man in zijn ochtendjas. Dat is wel zo schattig <3, steekt er alleen een kopje uit.

Wel spierpijn zeker Splash?

Vega nu al een hele uitzet!

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 17:04

Ja het is echt te erg, hij heeft voorlopig genoeg, en dan is nog niet eens alles hier. Ohja en ik zag bij de Lidl een super schattige mini krabpaal in panterprint, en laat ik nou heel veel voor hem hebben in panterprint. En ach, voor 15 euro kan ik hem niet laten staan. Dus vanaf maandag zijn ze in de actie....lol

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 14:55

Jolien jammer!

Splash hoe gaat het met jou en je katten kinderen?

Ik ben nu anderhalve week thuis, en sushi en ik (ver)doen die tijd graag met op de bank liggen onder een dekentje, hij is echt een soort baby :+

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-14 16:18

Kristie, heerlijk toch.. die van mij zijn ook net baby's. Ik hou ervan :+:

Met mij gaat het wel, ben óntzettend moe en mijn rug is wel iets beter dan gister. Als het maandag nog niet beter is dan even langs de huisarts. Ook wil ik graag naar de osteopaat maar dan moet ik wel even ok hebben van mijn HA.

Met mijn beebies gaat het goed. De diarree is weg, en ze groeien weer als kool. Als ik weer een auto heb en hun zijn klaar met hun AB kuur dan kan ik testen of de parasiet ook weg is, maar ik denk van wel.

Ik denk er zo sterk over om mijn paard te verkopen, ik heb al bijna een jaar geen tijd en zin meer om er 100% voor te gaan. Nu maakt het niet zoveel uit, hij staat lekker met zijn vrienden op de wei, maar de winter komt er aan en ik vind dit niet eerlijk voor hem straks als hij weer van het land af moet en ik doe niks met hem......

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 16:35

Verstandig Splash om langs de huisarts te gaan als het niet beter/over is, je hebt een mooie duik gemaakt ;).
Paard verkopen of niet is lastig, als je er geen zin in hebt is het mssn wel verstandig. Het is ook niet leuk voor je paard als hij staat te staan, dan kun je beter een leuk nieuw baasje voor hem zoeken.