Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Dess schreef:Okee! bedankt ik zal eens rond kijken op het internet.
Als ik aan een opvang denk, zie ik het meer voor me dat die ratten elke dag maar wat in de kooi zitten aangezien er veel ratten zijn natuurlijk.
Dess schreef:Okee! bedankt ik zal eens rond kijken op het internet.
Als ik aan een opvang denk, zie ik het meer voor me dat die ratten elke dag maar wat in de kooi zitten aangezien er veel ratten zijn natuurlijk.
Nathas schreef:Dess schreef:Okee! bedankt ik zal eens rond kijken op het internet.
Als ik eerder had geweten dat jij je ratjes weg wou doen had ik ze overgenomen... wat zijn het trouwens mannen of vrouwen en heb je foto's?
veneri schreef:daar dacht ik inderdaad ook aan banjer, vandaar dat ik naar de leeftijd vroeg.
het is natuurlijk wel lastig te beoordelen aangezien wij hem niet gezien hebben, het kan ook zijn dat hij wat gekneusd of verrekt heeft.
Foaly schreef:Het doet geen pijn... AV had ik zelf ook al aan gedacht, vooral omdat het dus geen pijn doet (neem ik aan, hij protesteert iig niet als ik eraan zit en het lijkt verder ook niet gevoelig..). Maar AV is dus niets aan te doen?