Leuke spulletjes kiwitje.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kiimm_ schreef:Ik lees veel over de snacks van de site van kiwitje. Ik heb even gekeken maar heb er zelf te weinig verstand van merk ik.
Ik zou voor Cody zoiets wel willen maar die gaat al snel aan de diarree van ander voedsel/snacks. Zijn die snacks te geven aan een hond van 8 maanden? Wat is jullie ervaring ermee qua mogelijke diarree en wat is dan het juiste of fijne om te geven? Er is namelijk zo veel...
CupCakes_ schreef:Wij zijn vandaag naar de dierenarts geweest, omdat ik vind dat Jip vrij benauwd blijft soms. En naar aanleiding wat uit dat 'pendelen' van het kruidenvrouwtje kwam. Was het toch slim om uit te zoeken waar dat vandaan komt.
Volgende week mogen we voor een echo van zijn hart. Ik hoop echt dat als het iets is, dat het niet te ernstig is. Maarhet zou wel een hoop verklaren
[ [url=m/2Ftjvd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kaus schreef:Gefeliciteerd Lara!
JesdaJinn, hier krijgen ze ook niks hoor. Dexter heeft voor zijn verjaardag de kick fetch van ChuckIt gekregen en Dundy krijgt op zijn verjaardag ook wat. Maar verder koop ik niet echt specifiek iets. Ze krijgen snackjes, Dundy heeft frisbees, Dexter heeft eigen schapen. Zie het nut niet zo van van alles voor ze kopen alleen omdat het kerst is ofzo
Nynkster schreef:Hier ook niet perse kerst cadeautjes, maar vind het wel leuk om soms wat cadeautjes te kopen. Guinness is met kerst natuurlijk 'jarig'. Dus dan krijgt die wel cadeautjes.
Wat vervelend van Jip, ben benieuwd hoe de reading dan was ook!
Sky : wat leuk hahaha matchende kleding!
Kiwi : die kunnen lekker zacht liggen
Curse : arya is een verwende hond! Wat een leuke cadeaus!
Lara : gefeliciteerd! wat een mooie combi! Ga je zelf ook een pup houden?
Zonet pup gekozen! Ze zijn 6.5 week oud nu. Dit is haar geworden :
[ [url=m/xer4pI.jpg]Afbeelding[/url] ]
volgende week zondag zijn ze 8 weken, dus dan ga ik haar ophalen
CupCakes_ schreef:Kiwi Wat een droppies
Nynkster Wat een knap ding!
Dit is een stukje van die reading. Darmen kunnen kloppen, want we zijn natuurlijk overgestapt op kvv.
Ik sta hier zelf wel heel open in, maar sommige dingen klopten wel met het gevoel dat ik had.
Een jonge hond hoort namelijk niet na een poos al neer te ploffen tijdens de wandeling. En dan echt uit te liggen hijgen. En vervolgens de hele middag en avond te slapen.
Of doen alle jonge honden dit? Jip heeft inmiddels wel een goede conditie, dus dat is het niet. Mocht iemand een ander idee hebben, brand los. Want ik wil dit zelf echt goed uitgezocht hebben.![]()
En dan vraag ik naar zijn gezondheid. Zijn longen zijn goed dus daar komt die benauwdheid niet vandaan. Zijn organen zijn oké. Alleen zijn darmen werken niet optimaal maar dat kan door goede voeding verholpen worden. Waar ik me wel zorgen om maak is zijn hart. Hij zegt dat daar die benauwdheid vandaan komt. Eerder had hij het over zijn spieren maar daar kan hij natuurlijk ook zijn hart mee bedoelen. Dat is ook een spier namelijk.