Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rocamor schreef:Is hij nu rustiger? Nu hij een vriendin heeft?
GreaseMonkey schreef:Fijn dat de wond rustiger lijkt te worden! Een van onze katten heeft na haar sterilisatie heel erg lang met de operatiewond lopen dokteren... Niet zo heftig als bij je harris, en natuurlijk een wond die in steriele omstandigheden is ontstaan dus daardoor veel minder problematisch maar al met al heeft ze zo'n beetje 4 maanden met een lampenkap rond moeten zeulen, arm ding. Nu moet ik er wel bij vertellen dat madam zo lenig was dat ze het ondanks haar lampenkap voor elkaar kreeg om er twee hechtingen uit te knagen... Dat doet een wond natuurlijk maar weinig goeds... De dierenarts heeft daarna geprobeerd om nieuwe hechtingen te zetten maar het weefsel viel gewoon letterlijk uit elkaar. Heel eng was dat. Toen was het dus een kwestie van niet meer aan komen en op hoop van zege. Maanden lang was het een open, gapend gat waar ontstekingsvocht uit kwam. Dit is natuurlijk een minder gecompliceerde verwonding maar ook dit duurde érg lang (maar is helemaal goed gekomen).
Hoe gaat het met Sansa haar aspergillose?
Arianne_94 schreef:Ik weet toevallig ( ik kom er nogal met regelmaat) dat ze bij de vogelkelder in den haag een nog grotere bench hebbenals je ooit een grotere nodig zou moeten hebben
_Dracarys schreef:Sanet, heb je daar meer informatie over? Dit is wel een gesloten wond waarbij enkel het gat nog dicht moet trekken. Zit dus een soort korst overheen waarbij de huid nog tegen elkaar aan moet sluiten. Beetje lastig uitleggen