Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SayaJones schreef:De stichting zei dus ook dat het goed te onderdrukken valt met medicijnen en dat ze daar hun hele leven op kunnen blijven staan.
Maar dat blijkt dus niet altijd helemaal waar te zijn. De medicijnen zijn erg belastend voor de nieren en dat moet je ook niet willen.
Mocht ze het hebben ga ik eerst hier in de buurt een aantal dierenartsen langs welke ervaring hebben met Leish en vragen naar hun mening. Het schijnt ook dat lang niet alle dierenartsen iets over deze ziekte weten dus ik wil wel zeker weten dat ik met mijn hond dan terecht zou kunnen bij een dierenarts die er verstand van heeft.
Ik vind het ook heel moeilijk om haar uit mijn hoofd te zetten, met of zonder Leishmania. Mijn eerste gevoel nu, mocht ze het hebben, zegt doen.
Maar ik wil me er sowieso goed op voorbereiden dan, en de mensen om me heen hebben die er iets mee kunnen, niet die er maar volgens boekjes mee gaan aankloten.
Mocht ze negatief getest worden en ze komt hierheen, dan ga ik regelmatig een bloedtest laten doen