Dat moet toch ontzettend pijn doen!! Ontzettend jammer, maar wel weer een ervaring rijker. En hé hadden die ringhulpen ook wat te doen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat moet toch ontzettend pijn doen!! 
Helaas was mijn distance prut, ik gooide niet super en Gizmo zag tegen t licht in de frisbee niet, dus wat ik goed gooide sprong hij mis. Erg zonde want dat heeft me in de einduitslag behoorlijk wat plaatsen gekost. Dat is dus zeker wel iets om aan te gaan werken, want daar laat ik eigenlijk elke wedstrijd tot nu toe gewoon veel punten liggen.
De belangrijkste dingen gaan goed (aandacht en lol), en de rest is gewoon een kwestie van oefenen.
Vanavond ook weer trainen. KimD schreef:Dat is zeg maar een stuk raakvlak wat je op het originele raakvlak klemt, en zodra de hond erop stapt krijg je een fluitsignaal.
KimD schreef:Is één grote plaat waardoor het niet uitmaakt waar de hond gaat staan, het geeft bij de aanraking van twee tenen al een fluitsignaal. Ik hoop wel dat ooit die elektronische raakvlakken standaard worden, is het gezever daaromheen ook gelijk voorbij.
Hoop er ooit zelf te mogen lopen, ik ga duimen dat ik me dit jaar plaats voor komend jaar met een Ag Ch titel.
Maar ik ben er bang voor, dromen mag altijd toch?
Heb met Guinness in ieder geval de meeste kans. Seni schreef:Heel stom, maar waar staat ag. Ch. Voor? Ch zal voor champion staan maar de ag?
En hoe behaal je zoiets? Hoe kwalificeer je je voor de crufts?
In NL kun je je selecteren bij de BCCN wedstrijden, zo heeft Tanja zich ook geselecteerd. Ik ga proberen om dit jaar in de UK een Ag Ch titel te behalen. Seni schreef:Oh duh hahah wat stom dat ik daar niet op kwam!
Ah oke! Vorig jaar waren er 2 geloof ik heel ver weg, richting friesland dacht ik?
Zal dit jaar eens kijken of ik ook eens met de bccn wedstrijden mee kan doen!
Dit jaar was het voor ons een bekende, dus dat maakte het extra spannend.