Wat jammer Miracle, ik had het hier pas ook, helaas heeft mams het bij mij ook niet gehaald. Soms mag het gewoon niet zo zijn, maar gelukkig voelt mams zich goed.
Ja soms zijn ze wat fel inderdaad, maar die van mij zitten allemaal samen, en dat gaat eigenlijk best goed tot nu toe!
Mijne ene borstel zit met 3 gladhaar zeugjes, en mijn andere 2 zitten bij elkaar, met de beer er nog bij
Ze hebben inderdaad zo'n lekker eigenwijs bekkie altijd.. Ik ben echt weg van ze Maar ik vind bijna alle cavia's wel leuk.. Dat is misschien het probleem Behalve Skinny's, dat is niet zo mijn ding..
Borstels, en vooral de rode, zijn draken. Ze zijn wel erg leuk maar niet de makkelijkste. Mijn borstel zit met een gladhaar. De gladhaar is de baas maar de borstel wil van tijd tot tijd nog wel eens checken of de rollen per ongeluk niet tóch omgedraaid zijn.
Hier waren de borstels heel aanhankelijk maar in de bak wel de baas. De peruvian die was heel verlegen. En Cookie leeft nog steeds dametje is 5/6 jaar oud en nog steeds de baas! Zelfs Jack moet het soms ontgelden...
Mijn borstel waarvan ik eerder een foto plaatste is ook een verschrikkelijk beest geweest. Heeft een trauma opgelopen bij de castratie, hierdoor ging hij alle mensen die ook maar met eem hand bij hem in de kooi kwamen aanvallen. Dit was zeer gevaarlijk omdat hij in een caviaopvang zat waar vaak kleine kindjes komen. Uiteindelijk was het zo erg dat meerder mensen hun hand hebben moeten laten hechten...en de cavia zou.worden ingeslapen . Uiteindelijk heb ik hem mee naar huis genomen, met heel veel rustig bij de kooi zitten en eerst oppkken met dikke handschoenen is het weer helemaal goed gekomen!(:
vuurneon
Geplaatst: 02-12-14 13:30
Ik snap nu wel de verslaving ik zie ook bij de opvang leuke cavia's voorbij komen en dat ik al tegen mijn man mijn zei; we kunnen wel een cavia flat maken? Maar helaas, mijn man vindt 2 leuk en meer niet haha
Ik vind het echt geweldige dieren, had niet gedacht dat ik ze zo ongelooflijk leuk zou vinden. Als ik binnenkom, beginnen ze gelijk te piepen
Ik vind ze heerlijk. Ik wilde vroeger liever een konijntje maar mijn vriend vond cavia's leuker en hij had gelijk. Zodra je binnenkomt vragen ze meteen aandacht. Ze zijn gewoon heel sociaal, en de geluidjes die ze maken maakt het alleen maar leuker.
Ik heb 3 borstels en vind het contrast juist zo leuk met de andere. Dat brutale en haantje de voorste. Heel erg dominant valt hier wel mee ja ze zijn aanwezig. Maar de borstels zijn juist de raamhangers.