Hilde, nee geen behang nodig. Ze deed het best ok maar het was het net niet. Er stond 1 lange lijn met een rechte tunnel en dan wat hoogtesprongen, ja dan ben ik haar zooo kwijt. Ze gaat dan zoveel vaart maken. Pffff
Ik ga leuke kerstdagen tegemoet. Tay was rampzalig aan het puberen met appel. Uiteindelijk meegekregen en toen ging het weer. Tot ik vlak voor het veld verlaten een balletje gooi en hem weer bij me roep. Hij wilde langs me schieten dus ik zet een pas opzij om hem te pakken, maar hij loopt vol gas tegen mijn knie aan. Daarna maar een tijd gekoeld, maar staan zorgt voor pijnscheuten, buigen ook en helemaal strekken ook En het is lekker doorgetrokken naar heup en bovenbeen wordt ook al blauw....
En ik altijd maar roepen dat je altijd moet blijven staan als de honden op je af rennen.........
Die workshop zag ik ook voorbij komen marleen... helaas is mn auto kapot en kan ik dit soort singen dus even niet doen. Wel jammer aangezien roger fan is van chels
SternPhoto
Geplaatst: 22-12-13 21:47
Iemand die een hondenschool kent in Almere die agility trainingen geeft ook wedstrijden. Die binnen en buiten trainen ?
Train nu bij kc pampus. Maar kan niet hoger dan gevorderd en wil graag de wedstrijden in. Ik krijg les van ata maar die zitten vol.
Kreeg speed te horen maar had er negatieve ervaring over te horen.
Iemand die me kan helpen ?? Mag ook net erbuiten zijn
Jessica_1998
Geplaatst: 22-12-13 21:50
Zo'n workshop lijkt me gaaf om te doen. Jammer dat ik afhankelijk ben van het ov. Mn hond is nu hier tot en met oud en nieuw. Hij slaapt alleen de hele tijd, is heel aanhakelijk. Als het niet veranderd toch maar even langs de da (hij moet ook nog zn inenting hebben)
Iedereen trouwens fijne kerstdagen en gelukkig nieuwjaar
EmptyWords
Geplaatst: 22-12-13 21:51
Tom en katja slippens geven les bij speed.... als je van iemand wat kunt leren. ....