Puppy Erbij 2021

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 13:27

kiwiwitje schreef:
Ik ben hier aan t wachten tot de voorraad in deze shop weer aangevuld word
https://sbt1935.com/webshop#!/fleece-coat/sort/manual

Dan krijgen ze hier allemaal een fleecetruitje.
Vooral voor buiten maar chick wil hem in de echte winter ook binnen.

Leuk die jasjes!!

Warboel

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 13:42

Ik heb een snoepjesboom :))
Afbeelding

Ot is er voorzichtig mee, maar die kent het al van de planten, dat ze eraf moet blijven.

Ze krijgt voor kerst een kerstbox van Ekowolf en nog een speeltje. Wij doen niet echt cadeautjes maar vind het wel leuk om wat voor Otje te doen. Ze pakt ook graag zelf uit :))

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 15:15

Mag ik een tipje van de mensen met drijvers onder ons?

Mezzy is normaal altijd heel goed te sturen / begeleiden. Alleen nu sinds een paar dagen :
WATERKIPJES.

Niet te stoppen. :\

Ze is zo druk met water kipjes dat ze zelfs vergeet dat we buiten lopen omdat ze moet plassen en poepen. >;)

Aan de riem gaat het nog wel, dan kan ik nee zeggen en luistert ze ook echt. Maar zodra ze los is... BYEEE -:(-

En ik snap t : Niet meer los doen, dat doen we nu ook niet meer.
Alleen, ook op plekken waar ze wel nog los kan (zoals het bos, of het strand) zijn ook vogels, water kipjes.

Dus hoe kan ik haar nu weer een beetje in t gareel krijgen?

Of is dit typisch puberteit dus uitzitten die hap? :')

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 15:22

Zo leuk al die kerstcadeautjes :)) . Ik heb voor mijn hond en de hond van mijn moeder matching truien gekocht van de Hunkemoller (waren tijdens Black friday maar 10 euro, dus meer als grapje):

Afbeelding

En uiteraard krijgen beiden onze eigen Merry tail box

Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-20 15:22

Ik heb net dit besteld voor mijn woefjes
Nu 15%’korting en een gratis deken vanaf 35,-
Afbeelding

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 15:28

Skip krijgt van mijn oma een zelf samengestelde "kerstbox" bij Kiwitje vandaan. Deze heb ik zelf samengesteld met snacks waarvan ik denk dat Skip ze lekker vind en die niet hap, slik, weg zijn. Straks gewoon een leuk kerstpapiertje om de doos en klaar.

Verder krijgt hij nog een netje met 3 zachte schuimballen. Die gaan maar ongeveer één lange wandeling mee voordat ze in stukjes gescheurd zijn. De laatste heeft hij net de vorige keer gesloopt (Die ballen gaan alleen mee als mn ouders mee gaan wandelen, vaak om de week)

Verder ligt er niet veel voor Skip onder de boom. Hij heeft net vorige maand een nieuw X-back tuig gekregen. Die zou óók onder de boom gaan, maar die is nu stiekem al in gebruik.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 15:34

Kiimm
Wat leuk dat jullie een goodiebag hebben gewonnen en een ere plekje! Wij hebben sinds een tijdje ook een Jumper in de buurt, maar kom er toch niet snel - af en toe wip ik eens binnen. Ze hebben wel hele leuke dingen daar moet ik zeggen en het is eens wat anders als de standaard pets place. Misschien ook Arya (&Sansa) maar eens opgeven voor huisdier van de maand hihi!

punjab
Leuk dat Senna ook zo verwend wordt! Pakje staat d’r goed haha! Ik vind het zo leuk om te shoppen voor de dieren, maar zeker met kerst kan ik wel een beetje overboard gaan hihi. Maar erna kunnen we dan wel ook voorlopig even vooruit en hoeven we weinig meer te kopen haha. En fijn dat je met zo’n truitje een hoop opvangt qua kou dan idd. Die setjes van de hunkemoller vind ik ook echt hilarisch; een matchende onesie voor hond en baasje haha.

kiwi
Wat leuk, die stafford shop!!

Nicky
Ohh da’s moeilijk hoor die kipjes negeren haha. Ik heb dan geen drijver, maar mijn herder gaat er net zo graag achteraan… The key is vooral proberen om het zelf eerder te zien en dan als een malle zorgen dat je hond aandacht voor jou krijgt en houdt en jou leuker vind haha. Dus neem iets Extra lekkers mee bv. Iets wat sterk ruikt, of dat Favoriete speeltje. Of op sommige stukken even aan een lange lijn bv en dan ook gewoon proberen die focus bij jou te houden zodat je straks kunt uitbreiden naar gewoon los. Maar Arya gaat hier ook nog wel eens er achteraan, dus bij ons is het ook nog steeds een train-dingetje haha. En Ohh haha je bent geen slechte puppy mama hoor! Ik ga gewoon een beetje all-out met kerst, lol. Hier hadden we vorig jaar met twee jonkies van 6 maanden ook al een boom + cadeautjes, ondanks dat het ook boefjes konden zijn haha. Maar ik weiger om Geen kerstboom op te zetten voor de dieren. Ik heb dan wel zoiets; ze moeten maar leren er vanaf te blijven hihi. Is dan wel even intens in het begin met begeleiden, maar het werpte bij ons wel z’n vruchten af. Nu staat ie ook al 2 weken op met cadeautjes, zonder grote problemen haha. Heb ook gewoon de snack surprise doos van kiwi eronder staan bv. Arya is sowieso niet zonder toezicht alleen hier, dus dat scheelt ook alweer. Er heeft altijd iemand zicht op d’r. Sansa gaat nog wel eens naar de boom om te snuffelen ofzo en dan gaat Arya meteen PIEPEN als een gek en nerveus doen omdat ze weet dat ze niet aan de boom mogen komen haha. En als ik dan al kijk naar Sansa en ze wegsprint, wil Arya het liefst ook Sansa gelijk nog even op d’r plek zetten, lol.

skippy
Ahh wel sneu voor Toobs als ie idd van die knisper dingen enz schrikt! Snap dat je dan wat voorzichtiger bent met surprise boxen enz haha.

Warboel
Wat leuk, een snoepboom!! Bij ons vroeger hingen er chocolade balletjes en kransjes in de boom en dan mogen we elke dag wat snoepen ervan. Maar we hadden dan ook geen dieren thuis. Chocolade hangertjes zou ik hier dus idd dan weer zeker niet doen haha. Die kransjes zou hier wel ook gewoon moeten kunnen - goed idee! Leuk dat je ook voor een kerstbox van ekowolf bent gegaan! Ik ben ook erg benieuwd wat erin zit - die van ons zal ook vandaag hopelijk of morgen komen.

Sky
Ohh ik zag ze idd bij Hunkemoller en ondanks dat ik Arya in principe binnen niks aan laat hebben, op nu het medical pet shirt na, vind ik het alleen al voor wat foto’s te maken wel echt heel leuk haha! En die Merry tail box ziet er ook leuk uit! Zag ik onlangs ook nog voorbij komen online, maar ik heb al 3 boxen voor d’r + nog wat los spul onder de boom, dus moet ergens jammer genoeg een grens trekken haha.

mvdende
Met de kerstbox van kiwi krijg je een leuke kerstdoos dus die kun je zo onder de boom zetten <3 Hoef je zelf niks meer mee te doen, want het ziet er al leuk uit dan :j

---

Bij m'n schoonfamilie ligt er ook altijd wat onder de boom voor de hondjes en andere dieren (kat, konijnen, vogel). En bij m'n ouders leg ik dan ook voor de hondjes van m'n zusje wat eronder, maar andersom doen ze daar niet zo aan. Hoeft voor mij dan ook niet want ze krijgen genoeg, maar ik doe het wel haha. Vind dat gewoon leuk xD

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 15:49

@cursebreaker, in ieder geval zo leuk al dat ze zoveel cadeautjes krijgt! Er is ook zoveel keuze, ik word echt gebombardeerd door reclames!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 15:52

Ja ik ben stiekem nog enthousiaster over de cadeautjes voor de dieren als over m'n eigen; terwijl ik zelf ook vreselijk verwend wordt met kerst altijd en dat super leuk vind hihi.

Arya krijgt dus een:
- nieuw DC tuig
- snack surprise kerst box van kiwi
- beerbox kerst editie
- ekowolf deluxe kerstbox

En Sansa krijgt nog wat kleine speeltjes apart; hengeltje bv. alsook een:
- ekowolf kerst box

Maar er is idd zoooveel keus tegenwoordig! Ik zou zo nog bij zeker een 5 tal shops kerst dozen willen bestellen haha. En die nieuwe kerst speeltjes wat je bij sommige shops nu voorbij ziet komen zoals oa bij Beerbox en Kwispelenrelax.nl vind ik ook zoo leuk! Maar m'n man vermoord me echt als ik nog meer koop :') :') En het is allemaal natuurlijk commercieel geneuzel en ze krijgen door het jaar heen al meeeer dan genoeg, maar ach... en zo support ik ook nog een aantal NL based kleinere bedrijven dus win-win *\o/*
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 04-12-20 15:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 15:53

cursebreaker schreef:
Ja ik ben stiekem nog enthousiaster over de cadeautjes voor de dieren als over m'n eigen; terwijl ik zelf ook vreselijk verwend wordt met kerst altijd en dat super leuk vind hihi.

Arya krijgt dus een:
- nieuw DC tuig
- snack surprise box van kiwi
- beerbox kerst editie
- ekowolf deluxe kerstbox

En Sansa krijgt nog wat kleine speeltjes apart; hengeltje bv. alsook een:
- ekowolf kerst box

Maar er is idd zoooveel keus tegenwoordig! Ik zou zo nog bij zeker een 5 tal shops kerst dozen willen bestellen haha. En die nieuwe kerst speeltjes wat je bij sommige shops nu voorbij ziet komen zoals oa bij Beerbox en Kwispelenrelax.nl vind ik ook zoo leuk! Maar m'n man vermoord me echt als ik nog meer koop :') :')

Ooh wat leuk allemaal! <3 Ik vind die beerbox ook heel schattig, alleen ik weet dat mijn labrador het soort knuffelspeeltjes dat daar in zit in één tel kapot heeft :') .

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 15:55

haha ja als je echt een sloper hebt zijn die speeltjes allemaal wat minder handig. Al moeten sommige doordat ze dubbel gestikt zijn wel langer meegaan, maar een goede sloper heeft ze idd alsnog binnen no-time kapot. Da's dan idd wel jammer! Arya is gelukkig best zuinig ermee. Op het moment dat een naad dan wel kapot gaat en ze de vulling vind, gaat ze wel plukken en is het klaar haha. Maar zo heeft ze bv. ook d'r nest knuffel nog na ruim 1,5 jaar <3

Geloof dat in de Beerbox en ekowolf box dan ook van alles zat ook, dus niet alleen maar knuffels.
En ik zag net dat floofs and cookies of zoiets heeeele leuke adventskalenders maakt voor honden waar je dan allemaal leuk ingepakte cadeautjes mee krijgt <3 Ik moet echt vh internet af :')

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 15:58

cursebreaker schreef:
haha ja als je echt een sloper hebt zijn die speeltjes allemaal wat minder handig. Al moeten sommige doordat ze dubbel gestikt zijn wel langer meegaan, maar een goede sloper heeft ze idd alsnog binnen no-time kapot. Da's dan idd wel jammer! Arya is gelukkig best zuinig ermee. Op het moment dat een naad dan wel kapot gaat en ze de vulling vind, gaat ze wel plukken en is het klaar haha. Maar zo heeft ze bv. ook d'r nest knuffel nog na ruim 1,5 jaar <3

Geloof dat in de Beerbox en ekowolf box dan ook van alles zat ook, dus niet alleen maar knuffels.
En ik zag net dat floofs and cookies of zoiets heeeele leuke adventskalenders maakt voor honden waar je dan allemaal leuk ingepakte cadeautjes mee krijgt <3 Ik moet echt vh internet af :')
'

Ik vind dat zo schattig als ze zuinig zijn met hun knuffels! Hier heeft ze gewoon door dat er leuk wit spul inzit of een pieper en dat is dan haar enige goal nog maar als ik haar iets geef :+ .

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 16:00

cursebreaker schreef:
Nicky
Ohh da’s moeilijk hoor die kipjes negeren haha. Ik heb dan geen drijver, maar mijn herder gaat er net zo graag achteraan… The key is vooral proberen om het zelf eerder te zien en dan als een malle zorgen dat je hond aandacht voor jou krijgt en houdt en jou leuker vind haha. Dus neem iets Extra lekkers mee bv. Iets wat sterk ruikt, of dat Favoriete speeltje. Of op sommige stukken even aan een lange lijn bv en dan ook gewoon proberen die focus bij jou te houden zodat je straks kunt uitbreiden naar gewoon los. Maar Arya gaat hier ook nog wel eens er achteraan, dus bij ons is het ook nog steeds een train-dingetje haha. En Ohh haha je bent geen slechte puppy mama hoor! Ik ga gewoon een beetje all-out met kerst, lol. Hier hadden we vorig jaar met twee jonkies van 6 maanden ook al een boom + cadeautjes, ondanks dat het ook boefjes konden zijn haha. Maar ik weiger om Geen kerstboom op te zetten voor de dieren. Ik heb dan wel zoiets; ze moeten maar leren er vanaf te blijven hihi. Is dan wel even intens in het begin met begeleiden, maar het werpte bij ons wel z’n vruchten af. Nu staat ie ook al 2 weken op met cadeautjes, zonder grote problemen haha. Heb ook gewoon de snack surprise doos van kiwi eronder staan bv. Arya is sowieso niet zonder toezicht alleen hier, dus dat scheelt ook alweer. Er heeft altijd iemand zicht op d’r. Sansa gaat nog wel eens naar de boom om te snuffelen ofzo en dan gaat Arya meteen PIEPEN als een gek en nerveus doen omdat ze weet dat ze niet aan de boom mogen komen haha. En als ik dan al kijk naar Sansa en ze wegsprint, wil Arya het liefst ook Sansa gelijk nog even op d’r plek zetten, lol.

Misschien had ik er bij moeten zeggen dat ik Mezzy aan t uitbouwen ben buiten de bench te blijven. ook als wij er niet zijn.
En de bench staat er nog wel, aangezien dat formaat DuitseDog bench is, is het niet praktisch om ook mijn veel te grote kerstboom neer te zetten. :')

Ja ik ga na mn werk een rondje doen met minder kans op water kipjes en dan inderdaad worst mee nemen. Duimen dat we het zo kunnen uit gaan bouwen.. want ik word daar altijd heel boos van. -O- ik wil niet dat we water kipjes (of welke vogels dan ook) opjagen.

Oh en die snack box? Ben bang dat die al open is voor ik hem onder de boom had kunnen leggen hahahaha

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 16:11

Sky
Hahahah ohh de boef!! Maar idd; als ze eenmaal succes hebben gehad, linkjes leggen... dan is het einde verhaal :') Rex ging ook altijd als een bezetene op zoek naar die pieper in een knuffel. Al was hij alsnog ook heel zuinig met z'n speeltjes en sloopte ook pas op het moment dat er idd een gaatje in kwam. En voor Arya heb ik zelden een speeltje met pieper in huis gehad toen ze jonger was, omdat ik niet wilde dat ze die piep ging associeren met bijten in zoiets zachts omdat Sansa toen ze jonger was piepte naar Arya om grenzen aan te geven en dan stopte Arya bv ook met spelen. Dus was altijd bang dat ze met zo'n piep speeltje straks bij Sansa dan door zou gaan - ook al was ik er altijd bij maar toch haha. Maar het ging zo goed met hoe die 2 met grenzen aangeven aan elkaar zo dat ik voor m'n gevoel die piep dingen dus idd even weg moest houden daarom haha. Nu maakt dat op zich niet meer veel uit omdat ze weer wat ouder zijn.

Nicky
Haha ja dat snap ik, dat je dan sowieso al sneller kiest om iig al geen cadeaus onder de boom te leggen of een boom zelf op te zetten. Ik durf m'n handen er niet voor in 't vuur te steken wat Arya idd zou doen als we er niet bij zijn haha. Ze was toen ik foto's aan't maken was van de snack box van kiwi voor de giveaway op insta, ook op een hoekje vna de doos aan't knagen. Duurde d'r allemaal wat te lang :') Dus zou me niks verbazen als ze idd de doos kapot maakt als ze echt alleen zou zijn ermee :') Qua boom durf ik wel te zweren dat ze er vanaf blijft als die op zou staan en ze is er alleen mee, maar zo'n snack bos durf ik dan weer niet met zekerheid vanuit te gaan haha.

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 16:37

Haha wat een verwennerij voor alle honden (en kat).

Gioia krijgt gewoon wat lekker. En als ik op tijd bij kiwi besteld heb krijgt ze daar ook wat van.

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 16:54

Neee jullie mogen niet al die shops doorgeven. Nu kietelen mijn vingers hahahaha :D

Ik zal het leuke nieuws ook met jullie delen: Begin 2021 verwachten we ons eerste nestje van mijn meisje :D *\o/*

Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-20 17:04

Gefeliciteerd Lara!

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 17:04

xLaraaj schreef:
Neee jullie mogen niet al die shops doorgeven. Nu kietelen mijn vingers hahahaha :D

Ik zal het leuke nieuws ook met jullie delen: Begin 2021 verwachten we ons eerste nestje van mijn meisje :D *\o/*

[ [url=m/NOCDi3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gefeliciteerd! Wat een knap stel :oo <3

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 17:05

Proficiat Lara!

Het is dat ik momenteel m'n handen vol heb aan Jip, maar anders <3

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 17:05

Ben ik de enige die niet specifiek wat koopt voor de hond(en)?

Wat leuk Lara!

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 17:10

Dank u iedereen :D <3

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 17:12

Wij zijn vandaag naar de dierenarts geweest, omdat ik vind dat Jip vrij benauwd blijft soms. En naar aanleiding wat uit dat 'pendelen' van het kruidenvrouwtje kwam. Was het toch slim om uit te zoeken waar dat vandaan komt.

Volgende week mogen we voor een echo van zijn hart. Ik hoop echt dat als het iets is, dat het niet te ernstig is. Maarhet zou wel een hoop verklaren

Afbeelding

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 17:16

xLaraaj schreef:

[ [url=m/NOCDi3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gefeliciteeeerd wat leuk!!!! *\o/* *\o/* Aussie puppieeesss

@JesdaJinn Nee ik zei al, ik ook niet :') :') hahaha

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-20 17:18

Oh wat mega spannend Cupcakes! :(

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 17:21

cursebreaker schreef:
[

mvdende
Met de kerstbox van kiwi krijg je een leuke kerstdoos dus die kun je zo onder de boom zetten <3 Hoef je zelf niks meer mee te doen, want het ziet er al leuk uit dan :j

Ik heb dus niet een speciale kerstbox besteld, maar gewoon zelf een pakket samengesteld. De doos waar het in verzonden is, gaat een kerstpapiertje erom krijgen.

Ik ben nooit zo'n fan van speciale "boxen" door een bedrijf samengesteld.

Er zit namelijk altijd wat in waarvan ik denk: vind ik het geld niet waard!

Bijvoorbeeld konijnenoren, die zijn meestal rond de €3 voor 4 stuks.

Skip doet letterlijk 1,5 minuut met één konijnenoor, met 4 oren heeft hij dus 6 minuten plezier.

Dan geef ik liever een runderkophuid 75cm van €3, daar is Skip wel een uurtje of 2 zoet mee.

Het is niet dat konijnenoor dan "slecht" is, absoluut niet. Maar ik vind het het geld dan niet waard.

Dus ik heb op de site van kiwitje een aantal snacks uitgezocht waarvan ik weet dat Skip er plezier van gaat hebben en deze zijn dus in een normale doos opgestuurd.