Machie schreef:Blekz zijn graad 1 jumping dit weekend
https://www.youtube.com/watch?v=TWU_T0COCTs
Het is zo'n effectief hondje. Heel rap ziet het er nooit uit, maar dit ging toch boven de 6 m/s.
Dat komt ook omdat het er met jouw lengte uitziet alsof door het park aan het huppelen bent.
gefeliciteerd, het was een mooi rondje!

Met parkeren, met starten en finishen. En dat mensen mét honden in de bak zitten heb ik niet gemist, wat een ellende is dat ook.
Maargoed, de hint was daarna wel duidelijk en had mooie vlakjes! Bij het tweede VP van Arjen zakte me de moed in de schoenen, vier raakvlakken erin en ik vond er geen flikker aan. Als ik een rondje bij het verkennen al klote vind is mijn motivatie ook ver te zoeken. Dus ik begon ook echt ontzettend gedemotiveerd, wel ervoor gezorgd dat heel Ewijk touch heeft gedaan en Arjen eenzijdig doof is. Maar wonder boven wonder hield ze hem clean! Dus gepromoveerd naar de tweede graad, hèhè, ein-de-lijk! En goed voor een 3e plaats, maar ik had 10e kunnen zijn met dat U'tje, had me niks uitgemaakt.
Ze had wel alleen maar DK's, ze vind de weave stom dus daar komt ze uit maar herstelde goed en maakte hem daarna de tweede keer wel af waar ze normaal blijft rotzooien in de weave. Het VP rondje van Arjen voor de open klasse vond ik ook erg leuk maar was voor Dana sowieso te hoog gegrepen, máár ze verbaasde me behoorlijk en ging eigenlijk heel goed tot er een kleine miscommunicatie plaats vond tussen mijn wissel en haar korte bochtje. (ik zette een BC bochtje in ipv een SC bochtje.