Ik gok dat de vlooien wel dood gaan als ze bijten. Want ik vind wel dooie vlooien en ook alleen maar hele kleine. Niet meer die grote van voorheen. En anders ontvlooi ik ze met een ander middel wanneer het weer veilig kan.
Wat een gedoe...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik gok dat de vlooien wel dood gaan als ze bijten. Want ik vind wel dooie vlooien en ook alleen maar hele kleine. Niet meer die grote van voorheen.
Dus ergens liggen er eitjes die uit komen en die eitjes worden niet gedood en zullen dus steeds uitkomen. 
En zitten ook dagelijks overal. Oke, ik lieg, afgelopen jaar niks, vorig jaar in het voorjaar 1 keer behandeld vanwege teken, de rest van het jaar niet meer. Maar ook hier advantix als ik iets moet gebruiken.
StonedRomy schreef:Ik lees dadelijk even alles bij. Heb momenteel een vakantiehond in huis en ze is behoorlijk fel op mijn honden.
Voor nu even een kleine fout van het ad:
'Op de lijst staan onder andere de pitbull, de rottweiler en de stafford. '

Vonden haar gedrag in het begin zo lastig dat we maar gewoon verschillende dingen zijn gaan proberen. 

kiwiwitje schreef:De keuze is heel simpel. Een baby blauw of baby roze strikje![]()
Haha nee grapje hoor! (alzouhetstiekemnuwelleukzijnalsjeeenvandiepupskrijgt)
Wat leuk al die pupsels zeg! Stik jaloers!

Twee prachtige tegen waarvan 1 al loops is. Toekomstige vader was ook aanwezig (als logee), ook erg mooi en vooral lieve, sociale, werklustige honden. Wel nog 10 andere mensen al op de wachtlijst, dus ik hoop dat er een reutje overblijft