madeliefw schreef:Keet heeft weer eens iets opgegeten, zucht... ik heb drie avonden onderzettertjes gehaakt en deze heeft ze opgegeten. Ze maakt nu continu smakgeluiden. Ik heb in haar keel gekeken pmaar zag zo op het blote oog niks zitten. Zal ik dit gewoon even afwachten?
Smakken en dito geluiden doet Wolf ook als hij iets heeft gegeten wat zijn keel irriteert. Hij heeft dat al meerderr keren gehad na het eten van die stekeltjes die in zijn vacht blijven hangen.
Hij gaf dan ook slijm over, omdat er zo veel slijm aangemaakt werd door het smakken. Op aanraden van de da gaf ik hem ijsklontjes om aan te likken. Dit verzacht de keel iets. Ook gaven we hem ontbijtkoek met roomboter, daar konden de stekels makkelijk aan hechten en zo los komen uit de keel.
Toen dat smakken de eerste keer gebeurde ben ik wel naar de da gegaan, zei kon alleen niet meer dan in zijn keel kijken of er nog stekeltjes zaten. De twee keren erna wist ik zelf wat ik moest doen.
Ik kan me alleen niet echt een voorstelling maken van wat jouw bengel gegeten heeft. Denk je dat het wel verteerd kan worden? Toen Wolf een rubber handschoen had gegeten hebben we hem laten overgeven bij de da..