bakkabouter schreef:Probleem dat je dan krijgt, is dat de eigenaar van de andere hond niet gelijk tekenen ziet dat het niet kan, en het dus ook niet nodig vindt om zijn hond terug te roepen, want die vindt het best stoer dat zijn teckel/fifi/labrador het aandurft om met zo'n monster te stoeien.
nou zeg dat,men zegt weleens dat als je met een stoere hond loopt dat je last hebt van een te kleine plassert,maar de happy faces van alle mensen die haast klaar kwamen omdat hun fikkie wel mijn dogo reu aanvielen,en nog erbij zeiden( al dan niet dat ik het moest beamen) "zeg nou zelf,wel stoer he van zo'n klein hondje
" dat zal dan wel anders zijn,ach zal wel mooie stoere pikverlengende praat op verjaardagen zijn,als je daar kan vertellen dat je kleine hond toch wel zo'n grote hond aan durfde te vallen..
de keren dat ik zei dat dat niet zo heul slim was,kreeg ik vooral vaak het antwoordt dat als míjn hond maar íets terug zou doen dat ze de hond dan wel "dood zouden trappen"en had ik per definitie ook meteen een rothond of moest ik opzouten met mijn verboden vechthond...
tot zover dan ook het tokkievolk wat altijd met aso honden loopt en het beschaafde volk wat voor de lieve gezellige fikkies kiest
en sonja,ik ben ook heel blij met een eigen stuk grond,zeg het ... heb mijn hele leven in rotterdam gewoond en daarbij ook een 5 honden grote roedel gehad....