Wat zijn de afmetingen? Die rode plant is ook erg mooi, wat voor soort is dat? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
De kleine zijn superfishjes en de grote is 200 x 60 x 60 komt rond de 720 liter uit. Volgende week komt de externe pomp binnen en dan is de toekomst nog de klep aan de beurt, maar we komen al van ver en ben tevreden
.
maar naar mijn mening was dit wel erg krapjes. Er zat er een van net een slag groter in een iets groter bakje, dubbele lengte van zo'n klein bakje maar ook dat leek erg klein.. Hadden wel een enorm assortiment aan vis, echt onwijs veel verschillende soorten van 1 soort zegmaar, maar ook al veel lege bakjes.
Ik vraag me nu al af hoe ik dat moet doen met verhuizen etc.. (hij woont al op zichzelf dus trek dan bij hem in
) Maar dat idee vond hij al prima dus dat is vast geregeld
. Spruit schreef:Hoe ga je de bak inrichten?Bij panty's moet je enkel uitkijken dat ze niet verstopt raken en dat het filter werking verliest. Maar voor jonge visjes is het ideaal!
Fijn dat je in elk geval twee van je discussen naar een bekende gaan, weet je in elk geval dat die goed zitten! En hopen dat je een goed gevoel hebt bij de persoon die de 3 discussen en de bettavrouw ophalen komt
De kast staat, straks even dikker piepschuim halen voor het aquarium! En dan het aquarium erop en met water vullen
Dat gaat mooi worden als het aanslaat en groter wordt 

En ik wil kijken of Vallisneria aan wil slaan. Maar daarvoor begin ik met waterpest, lekker makkelijk plantje die alle rotzooi van de schildpadden op neemt. Scheelt wel dat je een aquarium niet in hoeft te draaien voordat er schildpadden in komen
Ik moet alleen nog bedenken hoe ik het zandeiland (het zijn twee vrouwtjes) ga maken. Deze wil ik wel aan de rechterkant hebben met een lamp erboven.

Daarom doe ik ook als eerst waterpest, aangezien ze dit mogen eten
Maar aan de andere kant, schildpadden die in vijvers leven eten ook nooit alle planten op
We shall see ^^ Mooie man heb jij zeg! Lijkt wel wat op Robbie
Scheelt wel dat je enkel een droge plek hoeft te maken, ipv een legeiland 
Bij geelwang zijn ze rechter
. Heb je bewust het water zo laag staan? Zie dat wel vaker voorbij komen.
Mioux schreef:Als jullie MOETEN kiezen, welke 2 mannen zouden jullie nemen ?
[ [url=m/5zZrHm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9CEYNz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8hcicr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qUdnGq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit zijn de 2 dames die komen:
[ [url=m/QovWVW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Q92Q5m.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn voorkeur gaan uit naar de longvin/halfmoon white fancy en de plakat white fancy