Muis heeft het best erg. Hier een duidelijkere foto. Banzai heeft geen fouten van geboorte, Muis heeft wel zijn oortje gesloopt. Muis bijt nog wel eens van zich af als hij z'n zin niet krijgt.
Thanks, handige link! Mijn choco beertje heeft het ook. Was niet van plan om te fokken met hem, maa nu al helemaal niet meer ik denk dat ik hem laat castreren ook
Volgens mij hoef je daar niets aan te doen. Het is genetisch, dus geen ziekte
Hier zijn alle buitenhokken weer schoon en een verse dikke laag bodembedekker gezien de kou die er aan komt. Meteen Paultje van zijn dekenkist verhuist naar de kuubkist. Heeft ie wel minder buitenruimte, maar meer binnenruimte. Eén stukje heb ik nu een hekje geplaatst tussen hem en de Coco en Goldy, kijken of dat nu beter gaat. Ik hoop dat ze ooit weer eens samen in het hok kunnen, dat werkt voor mij een stuk makkelijker
Lekker he, als ze buiten in de ren kunnen. Ik heb ze afgelopen weekend een paar uurtjes in de ren gehad, toen de zon zo lekker scheen.. Heerlijk!
Wat minder nieuws hier....Gisteren zijn mijn beebjes helaas dood geboren.. 4 prachtige caafjes, maar helaas hebben ze het niet gered.. Ze waren te vroeg geboren.. Ik ben er ook niet bij geweest, dus ik weet niet wat er gebeurd is helaas.. Mams maakt het gelukkig wel goed.
@Miracle_ : ach wat sneu. Altijd waardeloos dat je er niet bij bent (maar wat had je dan kunnen doen ?? ) en dat je niet weet wat er mis mee is. Maar gelukkig is mams OK