Ik heb wel bijgelezen, maar niet de tijd gehad om te reageren. Dus dat ga ik nu even doen

Bij EeCee is het onrustig omdat er nieuwe verhoudingen onderling gevonden moeten worden. Misschien een oudere sphynx erbij. Mijn ervaring met oudere katten is toch dat dat een stuk moeilijker zijn weg vind in de groep dan kittens. Maar dat is alleen gebaseerd op HTK-katten. Het karakter van een Sphynx is natuurlijk heel anders. Ik kan me jullie gevoel goed voorstellen...
Hihi, en Vega van LoesLucky is al lekker aan het blazen! Grappig dat ze dat al zo klein doen

Ik zou ook niet zo lang wachten met castreren. En al zeker niet als hij begint met sproeien. Dat wil je ze niet aanleren...Onze 2 knullen zijn met 6 maanden gedaan, dat ging prima. Het wordt ook steeds vaker al eerder gedaan.
Jolien wil er ook graag een kitten bij. Jullie hebben het toch al eens geprobeerd, een tweede erbij? Die was al ouder, toch? Met een kitten gaat het vaak echt makkelijker. Die wordt makkelijker geaccepteerd. Als je dan ook nog even goed kijkt naar het karakter van het kitten, dat dat wel bij Klaaz past. Hoe oud is Klaaz nu?
Hihi, Splash, ik kan me voorstellen dat je moeite hebt om ze alleen te laten. Wij gaan volgende week naar Italië, mijn schoonouders komen hier dan in huis om voor de katjes te zorgen. Ze krijgen aandacht genoeg, maar sinds we Devons hebben, vind ik het toch wel moeilijk om weg te gaan. Ik ga ze zo missen...Moet eerlijk bekennen dat ik dat met onze HTK katten nooit zo gehad heb. En daar was ik toch ook echt wel gek mee.
Tessyke, het idee is goed, maar in de praktijk gaat het niet werken natuurlijk. Soms denken ze ook helemaal niet na daar in de politiek...
Splash, ik zou ze inderdaad ook direct omzetten. Last hebben ze toch al. Wel balen dat het nog steeds niet helemaal over is!
Lor1 heeft een chubby Abby

Ze is mooi geworden!
Hele mooie tekening van Yoda voorbij zien komen. Gaaf hoor!
Heel lief ook!
Splash, met Poes gaat het weer super! Haar neus is weer mooi genezen en ze eet weer goed. Zij is eigenlijk ook te dik, maar ze is een echt bankaardappel...beweegt bijna niet. Ligt alleen maar lekker op haar kussen/boekenplank te tukken

Verder komt het altijd tegelijk. Yaro was vorige week aan de dunne ontlasting. We hebben hem overgezet op vlees, en nu gaat het beter. Maar dit is niet compleet op de manier hoe hij het nu krijgt, want hij eet alleen wat hij lekker vindt

Nu nog eens even gaan bedenken hoe we haar weer uit die plantenbak gaan krijgen...Het is echt vies...
Iemand nog ideeën?