Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
dblijham schreef:Heb de dierenarts gebeld, assistente adviseert 14 dagen wachten. Als de kip zelf ontwormd wordt met ivermectine zelfs 28 dagen. Wat zonde van al die eitjes...
Pieteritus1 schreef:Amaris, doet me denken aan Bob de Bouwer: Bewaren, Besparen, Recyclen!
Amaris schreef:Nooouuu die reakties op Betty Boop!![]()
Zelfs nadat ze op 'gereserveerd' stond kreeg ik nog mails erover. 'als ze toch niet weg is mag ik haar dan hebben'. Drie mensen die dat vroegen.
Eentje wilde zelfs dat ik de meneer uit Nijmegen maar afzegde dan kwam zij vanmiddag nog vanuit Stolwijk Betty ophalen.![]()
Daar belde die dame zelfs over op maar het enge is.... mijn nummer staat helemaal niet bij de advers op marktplaats! Die heeft gewoon gegoogled en gezocht en is op de gok maar gaan bellen![]()
(heb onmiddelijk mijn nummer uit de telefoongids laten halen, best schokkend te ontdekken dat ik zo makkelijk te googlen ben)
Pas nadat ik letterlijk zei 'het zou helemaal niet netjes zijn om die meneer uit Nijmegen nu af te bellen met de mededeling 'sorry maar ik heb toch iemand anders gevonden, u hoeft niet meer te komen' krabbelde ze een beetje terug, maar toch bleef ze zeuren!
Ik ga maar weer een broedmachientje aanschaffen en grote blauwe orpingtons uitbroeden denk ik