cursebreaker schreef:Ohh dat is idd wel jammer dat het niet terug gestuurd kan worden.
Heb je geen honden webshops/kleine bedrijfjes die ze verkopen? Waar ze wel een retour beleid hebben bv.
En oeh ik wil een foto van Sia in haar felroze truitje
Was het nog gelukt met die schapenvacht trouwens? Nu ik je toch hier 'spreek' lol!
Nja het is vooral dat als ik de badjas in de wasmachine steek om hem te doen krimpen, ik hem niet meer terug kan sturen moest dat toch niet werken of genoeg zijn!
Ik maak binnenkort wel een foto in haar truitje, roze staat haar echt zo leuk (vind ik zelf toch

). Wel echt frappant hoe anders ze daar toch in zijn, Toby heeft écht niet snel koud, en Sia stond vanochtend al te bibberen. Dun vachtje heeft ze.
Wacht momenteel op foto's van de vachten, dus dat wordt hoogstwaarschijnlijk de volgende aankoop voor de honden! Niet om te dragen dus, maar wel om lekker warm te slapen, dus ach past ook binnen dit topic ongeveer.
Bedacht me trouwens net ook dat ik gisteren bij valavond ben gaan wandelen, en heb de Orbiloc lichtjes uitgetest. Wow, wat werken die goed! Vind het heel geruststellend, zo zien autobestuurders toch ook goed dat er honden bij mij wandelen.