Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anjali schreef:Sem_ schreef:Mag ik vragen welke grootte je dan ongeveer geschikt vindt?Ben ik wel benieuwd naar.
Wij hebben straks best een aardige woning, maar wel met verdiepingen en het is niet de bedoeling dat de hond boven komt. We hebben wel een tuin.
Ik duim voor jullie Eelmo! Hopelijk is het gewoon prima.
@KimD: Dan kun je toch beter al veel eerder,voordat een hond is uitgezocht of een huisbezoek gedaan,vermelden dat jullie op een klein appartement geen hond plaatsen?Lijkt me anders wel een teleurstelling voor de would-be adoptanten.
Arantes schreef:Wat toevallig dat ik dit topic tegenkom! Zaterdag komt ons hondje uit Roemenië. Super spannend maar heb er heel veel zin in! Een 2 jarige reu. Qua ras echt een vuilnisbakkie, maar ik denk wel dat er iets van herder in zit met misschien nog een kleiner ras (hij is kleine middelmaat).
Ik merkte qua stichting inderdaad heel veel verschil in wat de eisen zijn. De stichting waar ons hondje vandaan komt kijkt echt naar wat past en of het matcht, terwijl we door een andere stichting nagenoeg direct werden afgewezen zonder even verder te kijken naar wat er mogelijk is.
pillow schreef:Ik kreeg vanmorgen om 7.20 uur een mail van Stichting Verhuishonden dat ik weer een match had. Ik keek om 8.30 uur en toen dus al weer gereserveerd. Jammer want hij had echt goed gepast. Maar het klopt natuurlijk niet is nu al de 11 keer dat het zo gaat.
anjali schreef:Zijn er hier mensen die het gelukt is een hond van Verhuisdieren.nl te krijgen?
anjali schreef:Zijn er hier mensen die het gelukt is een hond van Verhuisdieren.nl te krijgen?
Lukasje schreef:LibertyLucky schreef:Ik heb sinds een aantal weken een Sarplaninac herder mix pup geadopteerd
Ik heb helaas geen idee hoe je foto's moet uploaden
Oef, pittige kruising! Ik ben best benieuwd naar je foto.
Ik probeer het uit te leggen ...
Onder de kader waar je je tekst typt staat “voeg foto’s toe”. Dan krijg je een keuze. Ik kies daar voor “kies bestanden”. Wanneer je “fotobibliotheek” kiest, kom je bij je foto’s terecht. Daar selecteer je de foto die je wenst. Vervolgens klik je de button “save”. Wanneer het goed is, staat nu de foto zichtbaar. Om die in de tekst te krijgen, zorg je dat je cursor op de plek staat waar je de foto in de tekst wil, en dan klik je op de foto zelf.
Indien ik geen stap ben vergeten, zou het zo moeten lukken. Succes!