Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Op die manier probeer ik de koppels die tegelijk broeden ook te matchen trouwens.
Meestal een ervaren koppel + onervaren koppel, vaak is één van die koppels ook wel iets feller.
In dit geval Marabi & Dainty. Die heb ik nu expres tegelijk met Magic en Medora omdat die qua karakter al wat gemoedelijker zijn en Magic is vrij groot, dus daar hebben Marabi en Dainty wel respect voor
Plus dat Magic en Medora wel tegen een stootje kunnen en de confrontatie meestal niet aan gaan, tenzij ze het even zat zijn
Dido2316 schreef:Remi heeft de lente in z’n bol en is alvast een heel mooi huisje aan het inrichten voor hem en z’n aanstaandeHij heeft alleen niet door dat hij nog een paar maanden moet wachten tot ze eindelijk bij hem komt wonen
![]()
[ [url=m/K8vhYo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Britt_xxx schreef:Dido2316 schreef:Remi heeft de lente in z’n bol en is alvast een heel mooi huisje aan het inrichten voor hem en z’n aanstaandeHij heeft alleen niet door dat hij nog een paar maanden moet wachten tot ze eindelijk bij hem komt wonen
![]()
[ [url=m/K8vhYo.jpg]Afbeelding[/url] ]
#AngryBird
Cayenne schreef:Tot nu toe doen de koppels het goed!
Magic (foto) en Médora hadden even wat opstartprobleempjes bij het broeden, maar die lijken nu voorbij. Afgelopen nacht heeft Médora bijna continu op het nest gezeten en ze wisselen elkaar nu steeds netjes af. Ik wacht nog een dagje af en als ze zo door gaan, dan kan het nepeitje uit hun nest en het eerste eitje weer terug het nest in. Dat lag nu uit voorzorg even bij het andere koppel.
Bij Marabi en Dainty geen problemen. Ze waren alleen de eerste dagen iets te fel, waardoor er wat ruzietjes waren met hun burenMaar dat zag ik al aankomen en juist daarom zijn deze 2 koppels met elkaar gematched.
Dat lijkt nu te zakken en de rust keert langzamerhand weer terug!
Nog een paar dagen en dan is er hopelijk te zien of de eerste eitjes ook echt bevrucht zijn![]()
[ [url=m/OdjxON.jpg]Afbeelding[/url] ]