Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Vraag aan zoolgangster en muzzie. Hoe zien de sprietjes van jullie babies eruit lang of kort. De vleugels kun je pas na twee? Vervellingen zien als het goed is. Maar wat ik gevonden heb (een fijne uitgebreide engelse site van iemand met een zee aan informatie) dat de mannen als babie al langere sprieten hebben dan de meisjes.
karuna schreef:Takje leeft nog. Had zich wel iets verplaatst en alles rondom haar aan blaadjes was aardig op. Ik heb er wat verse voorgehouden en ze begon al meteen te eten voor ik losgelaten had.het pootje is nu weg. En twee eitjes er weer uitgehaald.
De eitjes zijn nog eitjes .
karuna schreef:Ze is haar hele voorpootje kwijt tot haar schouder, daar zit een stompje van een cm.en zat eerder in een te volle bak. Ik vermoed nog steeds dat ze naar beneden is gekiept en klem is komen zitten met dat pootje. Misschien al iets aangekluifd voorheen. Geen idee van.
Ze verplaatst zich wel soepeler. Ik vermoed wel dat ze aardig op leeftijd is trouwens.
En het pootje weg als in verwijderd uit de bak, dat was na ontdekking al meteen volledig afgerukt?die lag op de grond te liggen. Brrr