Wat een bevalling. Ze hadden me Bolus meegegeven met een bandje om de poot. Dat kregen ze er niet meer af, omdat hij zo wappie deed al bij het wakker worden. Dat moest ik zelf maar proberen. Moest er ergens de komende dagen wel af komen, als dat niet lukte of de poot werd dik, dan moest ik even contact opnemen, dan gingen ze voor een oplossing kijken.
Nou, ik gisterenavond het verslag ook gedaan aan een medewerker van de opvang, die vertelde dat dat bandje er zo snel mogelijk af moest. Ik om 23.00 nog proberen, maar er was geen land met m te bezeilen. Dus tot vanmorgen laten rusten. Je voelt m al aankomen, vanmorgen dikke poot. Nondetju! Maar Bolus was nog steeds aan het slaan, spugen en doen. Ik kon er nog niks mee. Dus vanmorgen metacam erin en den medewerker van de opvang opgehaald, die heeft n kunnen vangen en in de houdgreep kunnen houden waarna ik het bandje eraf kon halen. Ook als Bolus zo chill was als voor de operatie was me dat niet gelukt, dat bandje zat super vastgeplakt!
Vind t echt wel bezwaarlijk dat ze m zo aan me terug hebben gegeven...
Hij zit ondertussen wel al weer best chill en hij blaast nu alleen nog zachtjes naar me. Hij eet al de snoepjes die ik m geef. Dus dat is een pak van m'n hart!

pluisbeer schreef:Ach wat sneu zeg. Kan hij niet iets krijgen om wat rustiger te worden? Bijvoorbeeld Zylkene, mirtazipine, of iets op natuurlijke basis?
Hij werd in zijn eigen vertrouwde omgeving gelukkig snel rustiger. Zonder dat wij erbij zaten, lag hij gewoon rustig op zijn vensterbank. Bagel erbij die m over de kop likte.