Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hij viel in de auto in het mandje al uit, onder de handdoek, dus geen idee waarnaartoe. In de bench was hij door het dolle heen. Tijdens mn vergadering besloten dat t zo echt niet kon. En na overleg met de DA de kamer verbouwd en hij zit nu los. Daar is hij rustiger dan in de bench.
ze hebben een flinke ravage aangetroffen en tijdens de operatie is het een en ander afgescheurd. Ze hebben eigenlijk heel de knie opnieuw gecreëerd. Er zat wel al flink wat slijtage, wat resulteerde in nu al beperkte 'range of motion' en een afwijkende stand van de promixal tibia. Het bot waar de knie op rust, als ik het goed onthouden heb. Hij zal na herstel, bij normaal gebruik geen pijn hebben, maar een beperkte range of motion houdt wel in dat hij ergens belemmerd wordt.
pluisbeer schreef:Ach wat sneu zeg. Kan hij niet iets krijgen om wat rustiger te worden? Bijvoorbeeld Zylkene, mirtazipine, of iets op natuurlijke basis?
moniek21 schreef:Ahhh hij heeft gewoon pijn gehad door dat bandje en deed daarom vast zo lelijk. Gelukkig is het jullie gelukt om het eraf te krijgen. Heel kwalijk idd dat ze dat zo hebben laten zitten en hem mee hebben gegeven.

maar ze kijkt niet meer heel de dag angstig naar me, toen ik deze foto maakte keek ze even op en ging weer liggen. Het zijn innieminnie stapjes, maar vooruit.