Aah ja! Supergoed! Vind het trouwens echt heel mooi dat je bij Sterre die wangvlek heeeeel lichtjes ziet zo.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-20 11:24
Ja, dat heeft ze gekregen na de jeugdrui. Ik vind het ook heel mooi!
Sense op het nest Gelukkig vindt hij het nooit zo erg wanneer ik even kom controleren. Ik raak verder ook niets aan dus dan is het geen probleem. Ik doe het wel zo min mogelijk. Maar soms zit hij de hele dag op het nest en wil ik toch even weten of het nog goed met hem gaat Zijn rugveren zet hij omhoog om de warmte kwijt te raken die onder de eitjes ontstaat. Hij is zo'n goede papa
Off-topic.... ik ben gisteravond nog geweest bij de kellys in Antwerpen! Feb. Komen ze in Ahoy!
Nummus
Geplaatst: 20-01-20 12:43
Even paar daagjes druk geweest maar yesss 2 eitjes! Hopelijk ook bevrucht. Sense wil in ieder geval HEEL graag papa worden.
Is het trouwens zo dat zoals bij de meeste vogels de dames de partner kiezen? Aangezien er bij valkjes niet super veel verschil zit in hoe fel de veren kunnen worden per geslacht kan ik 't daar alvast niet aan afleiden.
Nee, bij valken moet het echt van twee kanten komen Bij de mannen zie je bij sommige mutaties wel dat het masker wat feller is trouwens. Maar bij de bonte vogels zie je idd geen verschil