Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JesdaJinn schreef:Ja, had bij jullie al gekeken en kan beter eerst ff hier wat rond kijken want met jullie set kom ik te kort en als ik dan alsnog bij moet halen + bij jullie verzendkosten moet betalen dan kan ik het zo goed alles hier halen
Lukasje schreef:Toch weer een mooie bak hoor Denies, je hebt daarin duidelijk talent en bakken ervaring!
En mooi koppeltje
__Sannne schreef:Mooi bak en wat een prachtige hamsters! Ben echt helemaal verliefd. Hoop binnenkort stappen te kunnen maken om ook een hamster te nemen en zo'n mooie bak te creëren voor hem/haar!
__Sannne schreef:Ohh wat een prachtige beestjes, vooral Chiara vind ik echt heeeel mooi! Mooi ook zo die hamsterkamer!
Zal hier zeker updaten mocht er eindelijk een hamstertje komen. Tot die tijd lees ik braaf mee!
C_arola schreef:Je hond vind het zeer interessant
Waarom ben je niet zo’n held met Syren?
C_arola schreef:Begrijpelijk gezien je ervaring.
Ik heb het juist andersom, ik vind Syren vaak rustiger en relaxed en veel makkelijker in de hand. Rusjes vind ik juist snel, minder makkelijk handtam te krijgen en drukker. Ik heb zo’n 5 Rusjes gehad en daarna 4 Syren gehad, maar de Syren vond ik toch wel makkelijker.
JesdaJinn schreef:Ik wil een Alpha
C_arola schreef:Nog niet eerder van gehoord. Heb je een foto/plaatje?
JesdaJinn schreef:Helaas. Ik heb nu al een ander beloofd
Maar waar jij zit is ook wel wat ver