Nathalie__ schreef:Ik volg ook nog steeds! Wat een goede en leuke stappen maak je! En dalen mogen, daardoor kunnen er ook weer hoogtepunten ontstaan.
Ah super leuk en dankjewel! Dat is zeker zo, al blijven ze moeilijk..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DideH schreef:Wat een gaaf tuig heeft ze! En jullie zijn goed bezig!
troi schreef:Wij hebben een pup van 4 maand en wat je schrijft Mbt gehoorzaamheid is herkenbaar hoor! Zodra mevrouw een trucje kent wordt het saai en doet ze het niet meerWij zijn ook wat strenger geworden en dat werkt heel goed! Net als bij paarden, zo zacht als kan maar zo hard (duidelijk..) als moet
chriske schreef:troi schreef:Wij hebben een pup van 4 maand en wat je schrijft Mbt gehoorzaamheid is herkenbaar hoor! Zodra mevrouw een trucje kent wordt het saai en doet ze het niet meerWij zijn ook wat strenger geworden en dat werkt heel goed! Net als bij paarden, zo zacht als kan maar zo hard (duidelijk..) als moet
Hahha oh heerlijk die pupsNoujah het is eerder dat we hopen dat dit gaat helpen met haar paniek als we met andere zijn, als ik alleen met haar ergens heen ga heb ik hier helemaal geen last van en hoef ik amper wat te vragen. Maar ze is zo gefocusd op mijn moeder, of mijn vader. Hopelijk helpt dit haar die paniek los te laten en te focussen op haar taak
troi schreef:Zomaar een idee hoor, maar kan het zijn dat ze je spiegelt? Dat het eigenlijk jouw gevoel is van veiligheid die je bij je ouders krijgt waar zij op inhaakt?
safina schreef:Leuk om te lezen dat het zo goed gaat. Hoe lang duurt de opleiding eigenlijk? Moet je nog een soort van examen doen?