Eh veel maar de dames legden beetje veel. 5 zebravink koppels en 6 grasparkiet die het opeens op hun heupen kregen. Heb paar dagen gespaard en toen een roerei gemaakt. was net genoeg voor een halve boterham. Maar ging om het principe. Was nuttige besteding van de zinloos gelegde eitjes was wel smakelijk. Pittige smaak van de eitjes.
Over de vraag van eerder... Ons popje heeft wel eens eitjes gelegd, onbevrucht. Ze was er ook vrij snel op uitgekeken, dus de eitjes waren vers.. Zelf durfden we het niet aan, maar een vriend van mijn vriend wilde wel eens een eitje bakken Geen idee hoe het er uit heeft gezien, maar qua smaak schijnt het niet heel anders te zijn dan een kippenei
Thanks! Maar ik ga pas echt juichen als alles gezond en wel in de veren zit! Tot die tijd kan er echt nog zoveel mis gaan helaas. Dat heb ik toen 2 jaar geleden met Marabi en Dainty gezien. In één keer het hele nest weg
Volgens mij zie ik ook al leven bij het tweede eitje van Marabi en Dainty en bij het eerste eitje van Mégan en Daiquiri! Het is nu even droog, dus even mooi de volieres luchten voor er straks weer regen komt.
Geen idee hoe lang het bij kippen duurt? Hier duurt het 18 tot 21 dagen. Meestal bij warm weer korter als bij koud weer. Ik merk wel dat ze hier meestal rond de 18 dagen al uitkomen.