Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Evi84 schreef:Seven schreef:Dat valt nog mee hier eerst 4 jaar gewacht en toen weer vier jaar hahaha
Welke kennel en afstamming is hij? Ik ga mijn pup pas krijgen op 12 weken ivm landsgrenzen en vaccinatiewetgeving.
Seven schreef:Als je een werkhond wil maaarij raad ik je Le dobri aan top karakters, echte werkers, geen stress kippen. Heb er zelf ook bij op de lijst gestaan maar werd in dat nest geen reu voor ons geboren en ik wou graag een uit die combinatie.
Maaaarije schreef:Seven schreef:Als je een werkhond wil maaarij raad ik je Le dobri aan top karakters, echte werkers, geen stress kippen. Heb er zelf ook bij op de lijst gestaan maar werd in dat nest geen reu voor ons geboren en ik wou graag een uit die combinatie.
Dankjewel, ga hun website even opslaan.
Het is wel de bedoeling dat we met de hond gaan sporten en er komt pas een pup als we verhuist zijn zo dat er ook buiten meer ruimte is rond huis.
We wonen nu leuk maar voor een werklustige hond wonen we op het moment te klein.
Seven schreef:Ik zou bij een Hollander ook voor stamboom in plaats van enkel bloedlijn gaan weet je net iets meer.
Ja er zijn niet veel meer bij de dobermann die echt meer op werk fokken maar dat overdreven hoogbenige lange hals type is niets voor mij die komt hier ook niet. Ookal zouden ze willen werken is het gewoon gevaarlijk met zo'n lange dunne nek. Ik verwacht dat cherno wel grover word dan onze andere reu maar dat vind ik ook wel weer wat hebben.