[VOLG] Bob, de flessenbaby-rat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ragdollcat

Re: [VOLG] Bob, de flessenbaby-rat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 20:10

Wat een schatje zeg!

Wat een rare meid is dat zeg, dat ie anders Bob wel terug wilde.
Mooi niet hoor........ze heeft zijn familie laten voeren aan de slangen.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 20:13

Ooooh gelukkig blijf je updaten! :D

Cayenne schreef:
Gewoon blijven updaten idd! En jammer dat Bob bij een bokker vandaan komt die mee leest, maar niet mans genoeg is om zich dan even in het topic te melden.

Hoe oud wordt een rat eigenlijk? Ik kan me heugen dat ze maximaal 2 jaar worden?
Ik zou echt geen afscheid van zo'n klein ding kunnen nemen.

Tegenwoordig zijn er ook wel ratten die richting de 3 gaan. Ik hoop dat dat er voor die van mij ook in zit, mijn twee oudste ratten zijn nu 1 jaar en 9 maanden en gedragen zich nog als speelse rittens :')

Zeedraakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 20:16

Schrok me een ongeluk, geen updates meer :oo
Lees elke dag mee, zelfs mijn ouders die echt anti rat zijn, vinden hem schattig <3

ninavo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 20:17

Bob laat me bijna twijfelen om ook een rat te halen!

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-18 20:21

Ik heb een rat gehad die over de 4 is geworden, Layla. Dat was ook echt een geval apart.

Duldde na de dood van haar zusje geen andere ratten, en ik heb het echt geprobeerd

Die heeft nog een aantal jaar heel gelukkig los door huis gelopen. Als ik in het keukenkastje tikte, kwam ze aangelopen. Zo hebben we samen gekookt (af en toe uitkijken met snijden, als ze wat kwam bietsen), tv gekeken, geslapen... echt heel apart.

Maar goed, ze zijn allemaal bijzonder!

update Bob

Bob trilt. Bob trilt best vaak. En hard. Gelukkig alleen als ik hem vast heb, of aai, dus een tekene dat hij zich lekker bij me voelt <3

Het knarsen heeft hij ook al onder de knie.

Vanavond is Bob bijzonder actief en onderzoekend. Hij probeert zichzelf (al dan niet met omvallen) te wassen, gaat overal op en onder, krabt op de schattigste manier ooit, en is een echte ColumBob

(en edit: echt ongelofelijk dat Bob zoveel fans heeft, zelfs onder de niet zo ratten minnenden! De naam Bob betekent 'heldere faam' dus ik had het achteraf moeten kunnen verwachten ;) )

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 20:25

Kan je dat wassen filmen? <3

ninavo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 20:28

Hihi Bob word dadelijk nog de mascotte van de ratten!

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 20:33

ColumBob, raap mij op :')

Hobbyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 20:39

Heel blij te lezen dat het niet stopt en er gewoon nog Bobdates volgen.

Speirs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 20:41

Nôh, hij wast zich al <3

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 20:42

Ik leer ook nieuwe dingen: trillende Bob is een goed teken ... Pfoeh %) (dit zou een zweet afvegende/ opgeluchte smiley moeten zijn)

Emj_23

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 21:03

Ik lees ook mee! Fijn dat je blijft posten. Ik heb vroeger andere dieren groot gebracht en ik begrijp dat je sceptisch blijft. Het kan als ze zo klein zijn zo gedaan zijn, maar gelukkig diet hij het nu goed! Ga zo door!

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-18 21:08

Nu eens proberen op een aantal van jullie specifiek te reageren, want ik vind het echt zó lief en cool!

murphypower schreef:
Bob laat me bijna twijfelen om ook een rat te halen!

Als je er genoeg plaats, tijd en aandacht voor hebt, heb je heerlijke gezinsleden, en een nieuwe 'verslaving' ;) ik heb al vaker gezegd 'nee- nu niets meer', aangezien het verdriet als ze dood gaan net zo hard aankomt, of ze er nu 2 jaar of 20 jaar waren. Maar toch is er steeds weer een waar ik denk 'ja, nee, die hoort hier'

Zeedraakje schreef:
Schrok me een ongeluk, geen updates meer :oo
Lees elke dag mee, zelfs mijn ouders die echt anti rat zijn, vinden hem schattig <3

Wat leuk! Groetjes aan je ouders :D
Smee__ schreef:
Ooooh gelukkig blijf je updaten! :D

Cayenne schreef:
Gewoon blijven updaten idd! En jammer dat Bob bij een bokker vandaan komt die mee leest, maar niet mans genoeg is om zich dan even in het topic te melden.

Hoe oud wordt een rat eigenlijk? Ik kan me heugen dat ze maximaal 2 jaar worden?

Tegenwoordig zijn er ook wel ratten die richting de 3 gaan. Ik hoop dat dat er voor die van mij ook in zit, mijn twee oudste ratten zijn nu 1 jaar en 9 maanden en gedragen zich nog als speelse rittens :')

Mijn reactie over Layla was ook over jouw bericht, hopelijk is het jou en hen gegund om nog heel wat jaar van elkaar te genieten <3

Ragdollcat schreef:
Wat een schatje zeg!

Wat een rare meid is dat zeg, dat ie anders Bob wel terug wilde.
Mooi niet hoor........ze heeft zijn familie laten voeren aan de slangen.

Ja, dat dacht ik dus niet :+

Telpeva schreef:
Yay toch Bobje updates *\o/* <3

Ik heb al jaren gerbils en kan enkel door een roze bril kijken als ik muizen of ratachtigen zie. Baby's al helemaal <3 dus ja, instant fan van Bob, blijf vooral posten

Baaaabieeees! :D zo'n reactie heb ik meestal ook :+

Cayenne schreef:

Dat blijft altijd zo zwaar- maar houden van is ook afscheid nemen. Het geluk dat je in hun leven deelt maakt voor mij dat ik er toch weer aan begin

Kanji91 schreef:
We staan niet alleen maar achter hem hoor! Ook zeker achter jou!
Top dat de updates blijven komen! reageer dan wel niet(op nu na :') ) . Maar lees met liefde mee! <3

Wat lief! <3 dank je :) heel leuk dat je meeleest!

CarinaR schreef:
Emoties kunnen gekke dingen met je doen (En wellicht wat slaap tekort)
Gelukkig komen er gewoon nog updates .

Ja, ik denk dat beiden een beetje meespeelden ;)

sharon488 schreef:
Yeah feestje *\%/*

Woohooooo! *\%/**\%/**\%/* :D

Speirs schreef:
*\o/* b Gelukkig blijf je update, leuk!

Ik kan me voorstellen dat het een enerverende dag voor je was zo. Arme familie van Bob Y;(

Ja, zeg dat wel! Maar dat maakt eigenlijk dat dat liedje nog beter past. En ik ben normaal echt behoorlijk nuchter, maar als het om mijn 'harige kindjes' gaat niet zo (al hebben mensenkinderen ook haar, daar ben ik me terdege van bewust :+) )

Ik had graag iets voor ze willen doen, Bob's familie. Als ze er eerder mee was gekomen had ik met veel plezier de hele bubs opgenomen en later een nieuw thuis gegeven. Maar het heeft niet zo mogen zijn.

EmptyWords schreef:
Oh nee! Geen bob updates meer. Ik hoop zo dat hij het gaat redden. Hij weet ju iig hoe het voelt om goed, met liefde en verantwoordelijkheidsgevoel verzorgd te worden

Gezien zijn trillen en knarsen denk ik dat hij best tevreden is :D

murphypower schreef:
kim_1990 schreef:
Ik ben een stille bob-genieter...

Volgens mij kan je haar blokkeren dat ze je berichten niet meer kan zien? Is dat niet een optie?
Zoals je ziet, zijn er echt enorm veel bob-liefhebbers die graag nog updates krijgen...laat je niet gek maken door een meisje die mee leest of je berichtjes stuurt...gewoon negeren, blokeren en punt uit.

Ik hoop met heel mijn hart dat je updates wil blijven plaatsen over bob...hij is echt het eerste ratje welke ik oprecht fantastisch en schattig vind om te volgen en jij kan ook ontzettend leuk schrijven over hem...krijg echt een glimlach als ik zie dat er in bob zijn topic gereageerd is...hoop dat ik dat kan blijven doen.

Dikke knuffel voor jou en bob, je doet het super voor de kleine man met het grote hart <3

Helemaal mee eens!

Ik ook! :+

murphypower schreef:
Ohh wat jammer dat je niet meer gaat updaten, kan ik je af en toe nog een pb sturen voor een bob update?

Je kunt me altijd een pb sturen, met of zonder Bob-updates, dat mag bijna iedereen- na vandaag hoeft er maar 1 geen contact proberen op te nemen ;)

kim_1990 schreef:
Ik ben een stille bob-genieter...

Volgens mij kan je haar blokkeren dat ze je berichten niet meer kan zien? Is dat niet een optie?
Zoals je ziet, zijn er echt enorm veel bob-liefhebbers die graag nog updates krijgen...laat je niet gek maken door een meisje die mee leest of je berichtjes stuurt...gewoon negeren, blokeren en punt uit.

Ik hoop met heel mijn hart dat je updates wil blijven plaatsen over bob...hij is echt het eerste ratje welke ik oprecht fantastisch en schattig vind om te volgen en jij kan ook ontzettend leuk schrijven over hem...krijg echt een glimlach als ik zie dat er in bob zijn topic gereageerd is...hoop dat ik dat kan blijven doen.

Dikke knuffel voor jou en bob, je doet het super voor de kleine man met het grote hart <3

Super lief, dank je! Ik hoop dat je nog veel door kunt blijven genieten van het heerlijke ventje :D

Asvinia schreef:
Je bent een topper TS! Bobje komt er wel! :(:)

Dat is hem geraden >;) ;)

Anoniem schreef:
En dat is dat!
Netjes en duidelijk. +:)+

Zij kan nog veel van jou leren.

Hup Bob! :)F
(en ik heb het echt niet op knaagdieren, maar Bob is zo schattig...... :') )

Dank je! Misschien niet heel tactisch om het zo online te zetten, maar ik ben met haar helemaal klaar. Desondanks is het nog een kind, en ik was/ben er zo kwaad over dat een reactie naar haarzelf taal en beloftes had bevat die niet geschikt zijn voor minderjarigen. Misschien niet eens voor meerderjarigen :')

Ik was zo kwaad dat toen ik mijn ouders mailde, ik geen nederlands meer kon typen. Dialect is soms handiger O:)

Hoppit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 21:24

Bobdates {:}

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-18 21:29

Omg, jullie zijn niet bij te houden! :D :+

Emj_23 schreef:
Ik lees ook mee! Fijn dat je blijft posten. Ik heb vroeger andere dieren groot gebracht en ik begrijp dat je sceptisch blijft. Het kan als ze zo klein zijn zo gedaan zijn, maar gelukkig diet hij het nu goed! Ga zo door!

Precies dat- hij is nog zo klein... dus met alles denk ik misschien wat te ver door. Hij heeft tenslotte al bewezen dat hij wat kan hebben.

Maflinger_S schreef:
Ik leer ook nieuwe dingen: trillende Bob is een goed teken ... Pfoeh %) (dit zou een zweet afvegende/ opgeluchte smiley moeten zijn)

Nou, ik dacht straks ook al 'oh nee he, wat nu weer...' kan goed zijn, hij knarst ook, maar het kan allebei ook betekenen dat er iets mis is. Dus, teruggezet en gekeken, hij stond echt met zo'n air van 'ja wat is dit nou'. Weer opgepakt, even geknuffeld, en hop, bibber-bob. Dus hij vindt het gewoon heel gezellig :+ (en ik ook)

Speirs schreef:
Nôh, hij wast zich al <3

Echt té schattig! Hij poetste zijn snoet al eerder, maar nu heeft hij het gebied uitgebreid

murphypower schreef:
Hihi Bob word dadelijk nog de mascotte van de ratten!

Bob, officiële Bokt-rat!

Telpeva schreef:
Kan je dat wassen filmen? <3

Ik probeer het, hopelijk snel een über schattig Bob filmpje

Debbie00

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 21:55

Gelukkig heeft Bob iemand zoals Khirshanta getroffen!

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 22:00

Ik dacht ook, geen Bobdates meer?!? Gelukkig bleek het niet zo te zijn, hij doet me zo aan Sunny denken <3

Ik laat ook iedere keer je fotos aan mijn moeder zien, die is ook Bob-fan... dus lekker blijven posten inderdaad!

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 22:01

hier nog een bob-volger <3
zelf nooit ratten gehad want die zijn maar vies volgens ouders en nu vriend..
dus bij cavia's en hamsters gebleven..
misschien ooit ;)

MagicMuffin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 22:28

Stille meelezer hier! Gelukkig gaan de updates wel door :D ik mis mijn eigen rattepoekjes enorm dus ik geniet lekker mee met jou en Bob, bedankt!

Speirs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 22:29

Af en toe kijk ik speciaal even op BobtBokt om te kijken hoe het is.

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-18 22:43

Dimphyl schreef:
hier nog een bob-volger <3
zelf nooit ratten gehad want die zijn maar vies volgens ouders en nu vriend..
dus bij cavia's en hamsters gebleven..
misschien ooit ;)

Vies?

Bob wil graag het tegendeel bewijzen, want ratten zijn juist super schoon

Smosser-Bob is fris gedouched, met bewijsmateriaal hier:

Edit: hier rilt hij ook, en niet van de kou <3
Laatst bijgewerkt door khirshanta op 16-08-18 23:06, in het totaal 1 keer bewerkt

DemDeempel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 22:43

Stille meelezer hier, ik was even in paniek toen je zei geen updates maar gelukkig was daar pagina 7 en was het allemaal een misverstand, pff gelukkig maar. Ik heb normaal niks met ratten maar hoe jij schrijft en dat kleine schatje, ik kan niks anders dan elke keer lachend dit topic aanklikken.

ninavo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 22:44

Awhhh smelt smelt <3

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-18 22:49

Speirs schreef:
Af en toe kijk ik speciaal even op BobtBokt om te kijken hoe het is.

Lieeef! En leuk gezegd :D

Ik heb het geluk vaak op Bob te mogen kijken <3

xLyssii schreef:
Stille meelezer hier! Gelukkig gaan de updates wel door :D ik mis mijn eigen rattepoekjes enorm dus ik geniet lekker mee met jou en Bob, bedankt!

Oh, wat erg dat je je rattepoekjes moet missen... dan hoop ik dat je lekker kunt genieten van Bob!

Pluttersput schreef:
Ik dacht ook, geen Bobdates meer?!? Gelukkig bleek het niet zo te zijn, hij doet me zo aan Sunny denken <3

Ik laat ook iedere keer je fotos aan mijn moeder zien, die is ook Bob-fan... dus lekker blijven posten inderdaad!

Ik voel me bijna een celebrity-mam met zoveel Bob-fans! <3

Groetjes aan je moeder :D

Debbie00 schreef:
Gelukkig heeft Bob iemand zoals Khirshanta getroffen!

En gelukkig heb ik zo iemand als Bob!
DemDeempel schreef:
Stille meelezer hier, ik was even in paniek toen je zei geen updates maar gelukkig was daar pagina 7 en was het allemaal een misverstand, pff gelukkig maar. Ik heb normaal niks met ratten maar hoe jij schrijft en dat kleine schatje, ik kan niks anders dan elke keer lachend dit topic aanklikken.

Wat leuk! Ik vind het echt geweldig dat jullie mee willen genieten. Geen paniek meer ;) echt leuk dat je wilt meegenieten!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 22:49

Geen Badedas maar Badebob!