Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Gewoon blijven updaten idd! En jammer dat Bob bij een bokker vandaan komt die mee leest, maar niet mans genoeg is om zich dan even in het topic te melden.
Hoe oud wordt een rat eigenlijk? Ik kan me heugen dat ze maximaal 2 jaar worden?
Ik zou echt geen afscheid van zo'n klein ding kunnen nemen.
murphypower schreef:Bob laat me bijna twijfelen om ook een rat te halen!
Zeedraakje schreef:Schrok me een ongeluk, geen updates meer![]()
Lees elke dag mee, zelfs mijn ouders die echt anti rat zijn, vinden hem schattig
Smee__ schreef:Ooooh gelukkig blijf je updaten!
Cayenne schreef:Gewoon blijven updaten idd! En jammer dat Bob bij een bokker vandaan komt die mee leest, maar niet mans genoeg is om zich dan even in het topic te melden.
Hoe oud wordt een rat eigenlijk? Ik kan me heugen dat ze maximaal 2 jaar worden?
Tegenwoordig zijn er ook wel ratten die richting de 3 gaan. Ik hoop dat dat er voor die van mij ook in zit, mijn twee oudste ratten zijn nu 1 jaar en 9 maanden en gedragen zich nog als speelse rittens
Ragdollcat schreef:Wat een schatje zeg!
Wat een rare meid is dat zeg, dat ie anders Bob wel terug wilde.
Mooi niet hoor........ze heeft zijn familie laten voeren aan de slangen.
Telpeva schreef:Yay toch Bobje updates![]()
![]()
Ik heb al jaren gerbils en kan enkel door een roze bril kijken als ik muizen of ratachtigen zie. Baby's al helemaaldus ja, instant fan van Bob, blijf vooral posten
Kanji91 schreef:We staan niet alleen maar achter hem hoor! Ook zeker achter jou!
Top dat de updates blijven komen! reageer dan wel niet(op nu na) . Maar lees met liefde mee!
CarinaR schreef:Emoties kunnen gekke dingen met je doen (En wellicht wat slaap tekort)
Gelukkig komen er gewoon nog updates .
sharon488 schreef:Yeah feestje
Speirs schreef:b Gelukkig blijf je update, leuk!
Ik kan me voorstellen dat het een enerverende dag voor je was zo. Arme familie van Bob
EmptyWords schreef:Oh nee! Geen bob updates meer. Ik hoop zo dat hij het gaat redden. Hij weet ju iig hoe het voelt om goed, met liefde en verantwoordelijkheidsgevoel verzorgd te worden
murphypower schreef:kim_1990 schreef:Ik ben een stille bob-genieter...
Volgens mij kan je haar blokkeren dat ze je berichten niet meer kan zien? Is dat niet een optie?
Zoals je ziet, zijn er echt enorm veel bob-liefhebbers die graag nog updates krijgen...laat je niet gek maken door een meisje die mee leest of je berichtjes stuurt...gewoon negeren, blokeren en punt uit.
Ik hoop met heel mijn hart dat je updates wil blijven plaatsen over bob...hij is echt het eerste ratje welke ik oprecht fantastisch en schattig vind om te volgen en jij kan ook ontzettend leuk schrijven over hem...krijg echt een glimlach als ik zie dat er in bob zijn topic gereageerd is...hoop dat ik dat kan blijven doen.
Dikke knuffel voor jou en bob, je doet het super voor de kleine man met het grote hart
Helemaal mee eens!
murphypower schreef:Ohh wat jammer dat je niet meer gaat updaten, kan ik je af en toe nog een pb sturen voor een bob update?
kim_1990 schreef:Ik ben een stille bob-genieter...
Volgens mij kan je haar blokkeren dat ze je berichten niet meer kan zien? Is dat niet een optie?
Zoals je ziet, zijn er echt enorm veel bob-liefhebbers die graag nog updates krijgen...laat je niet gek maken door een meisje die mee leest of je berichtjes stuurt...gewoon negeren, blokeren en punt uit.
Ik hoop met heel mijn hart dat je updates wil blijven plaatsen over bob...hij is echt het eerste ratje welke ik oprecht fantastisch en schattig vind om te volgen en jij kan ook ontzettend leuk schrijven over hem...krijg echt een glimlach als ik zie dat er in bob zijn topic gereageerd is...hoop dat ik dat kan blijven doen.
Dikke knuffel voor jou en bob, je doet het super voor de kleine man met het grote hart
Asvinia schreef:Je bent een topper TS! Bobje komt er wel!
Anoniem schreef:En dat is dat!
Netjes en duidelijk.
Zij kan nog veel van jou leren.
Hup Bob!
(en ik heb het echt niet op knaagdieren, maar Bob is zo schattig......)
Emj_23 schreef:Ik lees ook mee! Fijn dat je blijft posten. Ik heb vroeger andere dieren groot gebracht en ik begrijp dat je sceptisch blijft. Het kan als ze zo klein zijn zo gedaan zijn, maar gelukkig diet hij het nu goed! Ga zo door!
Maflinger_S schreef:Ik leer ook nieuwe dingen: trillende Bob is een goed teken ... Pfoeh(dit zou een zweet afvegende/ opgeluchte smiley moeten zijn)
Speirs schreef:Nôh, hij wast zich al
murphypower schreef:Hihi Bob word dadelijk nog de mascotte van de ratten!
Telpeva schreef:Kan je dat wassen filmen?
Dimphyl schreef:hier nog een bob-volger![]()
zelf nooit ratten gehad want die zijn maar vies volgens ouders en nu vriend..
dus bij cavia's en hamsters gebleven..
misschien ooit
Speirs schreef:Af en toe kijk ik speciaal even opBobtBokt om te kijken hoe het is.
xLyssii schreef:Stille meelezer hier! Gelukkig gaan de updates wel doorik mis mijn eigen rattepoekjes enorm dus ik geniet lekker mee met jou en Bob, bedankt!
Pluttersput schreef:Ik dacht ook, geen Bobdates meer?!? Gelukkig bleek het niet zo te zijn, hij doet me zo aan Sunny denken
Ik laat ook iedere keer je fotos aan mijn moeder zien, die is ook Bob-fan... dus lekker blijven posten inderdaad!
Debbie00 schreef:Gelukkig heeft Bob iemand zoals Khirshanta getroffen!
DemDeempel schreef:Stille meelezer hier, ik was even in paniek toen je zei geen updates maar gelukkig was daar pagina 7 en was het allemaal een misverstand, pff gelukkig maar. Ik heb normaal niks met ratten maar hoe jij schrijft en dat kleine schatje, ik kan niks anders dan elke keer lachend dit topic aanklikken.