Ik begin er maar niet eens aan...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Pumba komt uit het asiel. Was hoogzwanger gedumpt en is bij een vrijwilliger van de Dierenbescherming bevallen. Daarna in het asiel gekomen en nu lekker bij mij
. Ik zou nooit meer anders willen dan opvang beestjes (alle 4 de cavia's komen ook uit de opvang).

Ik wil binnenkort op zoek gaan naar takken en boomstammen. Oeh, ik zie net dat ik onze knotwilgen mag snoeien haha! noviceh schreef:Sjors is leuk!! Waarom staat er eigenlijk een hoge beker met biks in?
Nog een vraagje, wat hebben jullie als speelmateriaal voor de konijnen? Hier vreten ze inmiddels het anti-knaaghok opIk wil binnenkort op zoek gaan naar takken en boomstammen. Oeh, ik zie net dat ik onze knotwilgen mag snoeien haha!
Ik heb ook takken om op te knagen en elkaar om mee te spelen
noviceh schreef:Nog een vraagje, wat hebben jullie als speelmateriaal voor de konijnen? Hier vreten ze inmiddels het anti-knaaghok opIk wil binnenkort op zoek gaan naar takken en boomstammen. Oeh, ik zie net dat ik onze knotwilgen mag snoeien haha!
noviceh schreef:Ik neem aan dat het asiel castreert voordat de konijntjes weg gaan? Wij hadden ook 2 broertjes, ging super!
.
Maar je hebt inderdaad geluk gehad, het gaat vaker niet dan wel goed.