Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

DubbelDun schreef:Alleen de uienfamilie en rabarber mogen ze niet.
Overigens vinden ze hier de bladeren van de peer en appel ook heel lekker.

!
!  .
. 
 .)
.)                                                         

Leuk om iedereen zijn cavia’s te zien in de openingspost! Ik heb hier twee zusjes zitten van bijna een jaar inmiddels.
 Leuk om iedereen zijn cavia’s te zien in de openingspost! Ik heb hier twee zusjes zitten van bijna een jaar inmiddels.  Onlangs dierenarts bezoekje gehad: Maandagochtend lag er ineens bloed in het hok, heb ik ze even onderzocht, en bleken ze beide te bloeden uit hun kruis. Naar de dierenarts geweest, de een had koorts, ander zat op het randje. Ze wou de urine checken, maar ze waren beide leeg. Conclusie was, of een blaasontsteking, of blaasstenen. ( Hier in Breda is het water erg hard, dus veel kalk) Medicijnen mee gekregen, en eerste dag na eerste dosis geen bloed meer tot nu toe, en ze zijn weer wat alerter.
 Onlangs dierenarts bezoekje gehad: Maandagochtend lag er ineens bloed in het hok, heb ik ze even onderzocht, en bleken ze beide te bloeden uit hun kruis. Naar de dierenarts geweest, de een had koorts, ander zat op het randje. Ze wou de urine checken, maar ze waren beide leeg. Conclusie was, of een blaasontsteking, of blaasstenen. ( Hier in Breda is het water erg hard, dus veel kalk) Medicijnen mee gekregen, en eerste dag na eerste dosis geen bloed meer tot nu toe, en ze zijn weer wat alerter.  Zou het dan toch blaasontsteking geweest zijn? Gezien het bloed weg is. Ze zitten nu overigens op Spa blauw vanwege het water, en ze hebben onlangs een nieuw verblijf gekregen. Prinsesjes hoor...
 Zou het dan toch blaasontsteking geweest zijn? Gezien het bloed weg is. Ze zitten nu overigens op Spa blauw vanwege het water, en ze hebben onlangs een nieuw verblijf gekregen. Prinsesjes hoor...   

steigerhout ??
 steigerhout ??

Gaby schreef:Oehhhh, Dani! Wat een superleuke huisjes! Kun je me vertellen wat voor modellen dat zijn en waar je ze koopt?
 ! De precieze types weet ik zo snel niet meer, maar als je op ‘blokhut’ zoekt kom je vast een heel eind!
! De precieze types weet ik zo snel niet meer, maar als je op ‘blokhut’ zoekt kom je vast een heel eind!                                                         
 Ik heb mijn huisjes ook van zooplus, scheelt erg veel geld in vergelijking met de dierenwinkel.
 Ik heb mijn huisjes ook van zooplus, scheelt erg veel geld in vergelijking met de dierenwinkel.  Mijn plan was om zelf een hok te maken, maar dat is een beetje mislukt. Pis kwam overal doorheen en had geen goed zeil. Toen zag ik deze tweedehands op marktplaats voor echt weinig geld. In vergelijking met nieuwe verblijven, die zijn rond de €400,- / €500,- die er zo uit zien als mijn hok nu.
 Mijn plan was om zelf een hok te maken, maar dat is een beetje mislukt. Pis kwam overal doorheen en had geen goed zeil. Toen zag ik deze tweedehands op marktplaats voor echt weinig geld. In vergelijking met nieuwe verblijven, die zijn rond de €400,- / €500,- die er zo uit zien als mijn hok nu.  Ik twijfel alleen of ik nog langs de dierenarts zal gaan, die wou nog na de kuur urine checken. Maar volgens mij is er niets meer aan de hand.. goed is goed toch?
 Ik twijfel alleen of ik nog langs de dierenarts zal gaan, die wou nog na de kuur urine checken. Maar volgens mij is er niets meer aan de hand.. goed is goed toch?                                                         
 waar heb je die vandaan aks ik vragen mag?
 waar heb je die vandaan aks ik vragen mag?