Tweede kat erbij ja of nee?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Boetjewoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-18 20:02

Hahaha aaah zo leuk ja ik zal zeker af en toe foto's plaatsen, ik ben dan helemaal hyped dat ze zo lief zijn samen en moet dat dan delen, maar mn vriendinnen en moeder en zus denken soms volgens mij echt oohh heb je haar weer met dr katten.. :') dus hier kan ik mn ei kwijt :D

Afbeelding

Doortje is gisteren mee geweest naar de dierenarts voor zn vaccinatie en de dierenarts heeft wel 3x gezegd wat een mooie haha, zei al tegen mn vriend; over flip heeft ze dat nog nooit gezegd :')

Enjoy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 20:25

Femke(ll) schreef:
Ja hoe moet ik nu ooit nog iets nuttigs gaan doen, ik ben alleen maar naar die twee aan het kijken :') (en niet te vergeten hun kattenbakken schoonmaken, zorgen dat er voer in de bakjes zit, haren stofzuigen etc hahaha)

Flip zat net de kleine te wassen <3.
We hebben hem vandaag precies 1 week, ik had dit echt niet durven hopen.
[ [url=m/EZkwnU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als kattengek smelt ik hier helemaal weg.
Ik wilde nog reageren (zag niet hoe oud het openigsbericht was), met op die leeftijd zou ik het wel aandurven en juist in een appartement met baasjes die werken is 2 fijner dan 1.
En kijk dit nou <3 <3

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 20:29

Hij heeft ook een prachtige kleur!

Roosch

Re: Tweede kat erbij ja of nee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 21:33

Ik vind het ook echt een leuke <3

En dat terwijl ie niet eens wit is :))

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 21:51

Heerlijk om te volgen dit! Super dat ze nu al dikke vriendjes zijn.

Ik heb een broer en zus, die zijn ook erg gek op elkaar, zo leuk om te zien.

Afbeelding

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 21:57

Wat gebeurt er op die derde foto? :P

Als er een kattenterm is voor penny, dan past dat hier perfect. :=

Boetjewoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-18 06:20

Lisette0 schreef:
Wat gebeurt er op die derde foto? :P

Als er een kattenterm is voor penny, dan past dat hier perfect. :=

Haha ja geen idee, maar als Flip op de vensterbank gaat lopen snuffelen dan wil Doortje dat ook en andersom :').

Haha ja kattenterm voor penny.. crazy catlady's toch? Maar eigenlijk zijn we gewoon happy catlady's <3

Tilmar wat een schattig setje, zijn dat raskatten?

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 07:07

Femke(ll) schreef:
Tilmar wat een schattig setje, zijn dat raskatten?

Ja, klopt! Het zijn Devon Rexen. Soort Sphynx met haar.
Ik ben allergisch voor kattenhaar en deze verharen haast niet. Zowiezo wel prettig :D

Ze zijn vrij prijzig, dus we zouden eerst alleen de grijze nemen, maar later bedacht dat 2 wel leuker zou zijn. Is maar goed ook, want ik denk dat Tijger de boel had afgebroken zonder speel maatje.

Hij heet overigens Tijger omdat hij schattige streepjes had toen hij klein was, later zijn die verdwenen.. Nu is hij gewoon mottig grijs :)

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 09:55

Haha ja crazy catlady is ook goed. Voel me aangesproken. :P
Vanmorgen kwamen allebei de katten bij me op bed liggen, ondanks dat dat best vaak gebeurd, smelt ik daar nog steeds van. <3

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 09:57

Crazy catladies for life <3
Ik kan ook echt uren lang over mijn kat praten en hoe lief hij wel niet is en hoe schattig zijn poten zijn en wat een leuke koppen hij trekt en en en... :')
Iedereen hier wordt er een beetje gek van.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 13:14

Van mij mag je ook foto's blijven plaatsen hoor! Heerlijk!

Boetjewoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-18 15:54

Hahaha ik vind jullie leuk :D omg ja poten zijn de best

Afbeelding

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 15:57

Ze zijn mooi Tilmar!

Hier ook bepaald ras ivm allergie. Maar deze verharen wel! Tjonge jonge! Mn de jongste! Gelukkig niet allergisch voor het haar ;-)

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 17:55

Zooo leuk dat ze het zo goed met elkaar kunnen vinden! :D Konden mijn katten dat maar...

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 19:12

Wat een goede match heb je gemaakt! Geweldig om te zien. <3

Boetjewoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-18 20:23

CalipsoLover schreef:
Zooo leuk dat ze het zo goed met elkaar kunnen vinden! :D Konden mijn katten dat maar...

Hoe gaan jouw katten met elkaar om dan?

Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat er katten waren die niet verhaarden, behalve naaktkatten dan. Wat fijn :D ik vind wel dat ze een soort alien hoofdjes hebben:'), maar op een schattige manier. Volgens mij heeft de jongen die Toby speelt in Pretty little liars ook zo'n kat (moet je maar net weten wie ik bedoel :') )

Afbeelding

Flits__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 20:30

Ogh wat een geweldig stel is het zeg! Echt super schattig <3 .

Dit topic is voor mij wel het laatste duwtje in de rug geweest om toch een kitten erbij te nemen voor mijn kattenvriendje. Over 3 weekjes komt ze en dan hoop ik dat ze net zo goed samen gaan als die van jou :D.

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 20:32

Oooh, kattenvoetjes. <3
En neusjes, en oortjes, en en en... eigenlijk alles. :')

Maar vooral tongetjes. :=
Afbeelding
Afbeelding

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 21:10

Die voetjes <3
En die tongetjes <3

Of als ze op hun kop liggen <3
Afbeelding

Super leuk Flits ik hoop dat het bij jou net zo goed (en schattig) gaat als bij TS.

Misschien kunnen we een soort kletstopic beginnen voor mensen die katten gaan koppelen of hebben gekoppeld :))?

Boetjewoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-18 21:51

Flits__ schreef:
Ogh wat een geweldig stel is het zeg! Echt super schattig <3 .

Dit topic is voor mij wel het laatste duwtje in de rug geweest om toch een kitten erbij te nemen voor mijn kattenvriendje. Over 3 weekjes komt ze en dan hoop ik dat ze net zo goed samen gaan als die van jou :D.

Oh dat vind ik echt leuk! :D al de tweede bokker die dankzij mijn topic er een tweede bijneemt <3 blijf vooral updates plaatsen ben super benieuwd :D

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 22:22

Oeps, een beetje laat, maar ik volg. Gisteren deze twee opgehaald, broer en zus. Zo blij mee, want wilde twee oudere katten en als ze beide ouder zijn gaat koppelen zelden goed volgens mij. En ze zijn zo mooi <3 vooral foto's blijven posten TS!

Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 22:34

Oh god hierboven! Witjes! Als er iets is wat ik niet kan weerstaan zijn het witjes! <3

Superleuk dit topic.

lisem94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 23:17

Oh ts wat een mooie kleine kitten heb je erbij gezocht <3 echt fantastisch inderdaad als koppelen zó snel zó goed gaat.

En die witjes hierboven zijn ook echt heel schattig! Broer en zus werkt vaak altijd erg goed.

Ik heb zelf onze, toen, 14 maanden oude kater gekoppeld met een kleine poes van ruim 3 maanden van hetzelfde ras en dat ging ook gelijk zo goed. We zijn nu 3 maanden verder.

Afbeelding

Hopelijk voelen meer mensen met 1 kat zich geïnspireerd om er een tweede bij te nemen. Niet alle katten hebben er behoefte aan maar de meeste toch wel. En koppelen met een kleintje werkt inderdaad by far vaak toch wel het beste.

Boetjewoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-18 06:18

Oh wat een heerlijke foto's <3 <3

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 12:15

Een paar jaar geleden hebben wij op een best wel speciale manier een kat erbij gekregen. Hij lag broodmager en super zwak in onze achtertuin. We hebben hem toen naar de dierenarts gebracht en die zei dat hij bloedarmoede had en het niet lang meer vol gehouden zou hebben als wij er niet geweest waren. We hebben hem een hele grote hondenbench gegeven waar hij heerlijk in kon liggen en afgeschermd kon zijn van de andere katten. Na een paar dagen hadden we het deurtje van de bench zelfs open maar hij wou er nog niet uit. Hij was heel erg bang en eigenlijk nog te zwak om op te staan. Het was ook net of de andere katten begrip hadden voor hem. Ze waren helemaal niet aan het grommen en blazen, alleen maar heel nieuwsgierig. Onze katten waren al volwassen en deze kat was ook 2 jaar oud geschat. Ondanks dat is het koppelen erg goed gegaan. Hij is nog steeds wel schichtig, maar niet zo erg als hij geweest is. Hij vind het contact met de andere katten nog wel een beetje griezelig. Ondertussen is hij een erg mollige en blije kat geworden. Wij hebben hem niet gekozen, maar hij heeft ons gekozen! <3

Afbeelding