Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
erg leuk de kleine verschillen in het nest terug te zien.
Wat een leuke pups zeg! 

Hoeveel wolf % hadden ze ook al weer? Kiki1995 schreef:Jeetje wat zijn ze mooi uitgegroeid! Echt gaaf om te zien.
Blijft toch nog wel een droomhond van mij om te hebben! Volgens mij nemen ze aardig wat tijd in beslag met opvoeding en uitlaten!
Het is de eerste drie jaar flink investeren en daarna wordt het makkelijker. Al zullen ze nooit te vergelijken zijn met een herder oid. (Al zijn er wel lijnen tamaskans met veel meer herder erin, die zijn mogelijk iets makkelijker daarin).
wel fijn dat embark het afschermt nu tegenwoordig ivm het verbod in bepaalde streken. Ze zijn ook erg zelfstandig denk ik?
was echt super groot. Ik had hem niet gezien en voelde iets aan mijn rug snuffelen en draai mij om, was wel verschoten
Hij was blijkbaar kruising van dh met amerikaanse wolf. Op papier 45% wolf maar de eigenaar denkt dat het veel meer is door uiterlijk en karakter maar durft het niet te testen
was zeer schuchter naar de mensen maar vanaf hij dacht dat je niet keek altijd komen snuffelen

xLaraaj schreef:ziet eruit als een lowcontent zeker niet meer dan 45%.Oh. Snap wel dat sommige mensen dat doen maar wel spijtig want het is wel interessant om te zien.
Heb 1 foto vlug genomen van de hond. Wist zelf niet dat je in belgië een kruising mocht hebben met een echte wolf ..
[ [url=m/brruSS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sorry voor het vervuilen van je topic