Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wendy1987 schreef:Weten ze zeker dat er niet bijvoorbeeld een grasaar zit te irriteren? Hier in de praktijk een keer een kat gehad.. ook niet eten.. Bleek een grasaar in haar keel te zitten...
Ik hoop echt dat ze opknapt!!
DeMolenhoek schreef:Als jullie denken dat de sonde niet meer goed zit, waarom hamer je er dan niet op dat ze hem opnieuw moeten steken?
Goof schreef:He verdorie. Dat was niet wat je wilde horen.
Wordt er nog wel een keer goed in de keel gekeken voordat ze naar huis komt?
Ik vind het eerlijk gezegd wel bizar dat de sonde eruit gaat, want mocht ze niet gaan eten kun je ze over 2 dagen wegbrengen, maar dan voor een laatste keer.
Mijn kat had dus ook geen diagnose (op zijn bordje in de kliniek stond ' anorexia', want hij wilde gewoon letterlijk niet eten net als die van jou) en is met sonde en al thuis gekomen. Ik ben hem enkele dagen zelf blijven voeren via de sonde en hem blijven prikkelen met lekkere dingen totdat hij van het ene op het andere moment toch aangaf te willen eten.
Wil je je kat thuis niet nog sondevoeding blijven geven en kijken hoe ze zich gedraagt?
romeorowan schreef:Na het kleine beetje eten is ze bij mij op schoot gekropen en heeft ze nog wat rosbief gehad. Werkelijk..... ik snap er niets van.
dorothea schreef:Hannanas schreef:Krijgt ze nu nog dexamethason?
Toch typisch, waar heeft/had ze nu last van?
Ze weten het echt niet. Ze heeft maandag nog een afbouwinjectie gekregen dus we moeten even kijken hoe het gaat