Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Memuska schreef:Dag iedereen, ik meld me ook even.
Ik heb één vogel, een grijze roodstaart genaamd Ayla. Ze is nu 7 jaar oud en ik heb haar sinds ze drie maanden was. Super leuk beest!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Dani199764 schreef:Al lange tijd niks geplaatst maar heb wel even een leuke update, mijn dame heeft voor het eerst bevruchte eitjes, dus heb zeker weten man en vrouw! Ze heeft 5 eitjes waarvan 2 bevrucht, ben heel benieuwd of ze het vol houd op het nestje te blijven zitten en de jongen groot te brengen. Mochten ze uit komen plaats ik uiteraard wel even een fotootje
Lukasje schreef:Dani199764 schreef:Al lange tijd niks geplaatst maar heb wel even een leuke update, mijn dame heeft voor het eerst bevruchte eitjes, dus heb zeker weten man en vrouw! Ze heeft 5 eitjes waarvan 2 bevrucht, ben heel benieuwd of ze het vol houd op het nestje te blijven zitten en de jongen groot te brengen. Mochten ze uit komen plaats ik uiteraard wel even een fotootje
Oh spannend! Welke vogels had jij? Stiekem zou ik dat ook wel graag een keertje meemaken. Jonkies lijken me echt heel gaaf maar ik heb toch maar bewust voor 2 mannetjes gekozen. Tenzij natuurlijk straks blijkt dat 1 van de 2 toch een pop is
Cayenne schreef:Ach, wat sneu van Tazz!
Om dezelfde reden knip ik ook altijd de flossen van touwspeeltjes. Ze blijven daar heel snel inhangen met hun nageltjes en dan is het leed niet te overzien
Lukasje schreef:@ Dani: ja, dat zal wel! Vanaf welke leeftijd zie je de kleurtjes ?