We dachten eerst dat er nog maar eentje over was, maar het maakte de andere gezinnen niet uit wie zij kregen dus mochten wij kiezen. Dat vind ik altijd zo moeilijk haha! Maar we hebben de molligste van het stel meegenomen

Ze is een stuk groter dan haar twee zusjes en heeft lekkere grote en stevige poten. Wordt een grote denk ik, daar houd ik wel van! Mijn vorige honden (ook goldens) hadden altijd een wat fijnere bouw. Maar ik vind dat grove persoonlijk ook wel heel mooi.
Ze was daar heel verlegen en bleef echt op de achtergrond, maar wat is zij een draak! Terug blaffen naar de grote honden, hangt regelmatig in je broek of aan je tenen en heeft echt energie voor 10... Heel vermoeiend haha. Oh en de bench is ze echt niet van gediend, echte prinses op de erwt...
Maar ik ben direct begonnen met het loslopen en paar kunstjes leren. Tot nu toe volgt ze mij overal naar toe als we gaan lopen, kan ze zitten, pootje geven en bijna los laten op commando haha. Ze leert zo ontzettend snel!
Nou, ik zou zeggen: ontmoet Ayla! Teefje van 7 weken oud

Mevrouw weet haar plekje wel in te pikken, tussen mijn andere Golden en kat. De kat vindt het wel redelijk oké, Nyota vindt haar dood eng! Inmiddels gaat het al wat beter, maar ze komt niet graag in de buurt..