Ze worden zo snel groot..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Want weet al dat hij het zeker 10 uur wel op kan houden.
. Waar hij eerder al wel eens een korte lastige bui had, was hij nu gewoon of aan het slapen, of strontvervelend. Ik ben in elk geval de tel kwijt hoe vaak ik hem van de bank heb gestuurd/verwijderd met speelgoed (en aan hoofd was telkens duidelijk te zien dat hij echt wel wist dat het niet de bedoeling was
), zijn bek/tanden ontelbare keren van mijn mouw/jas/hand verwijderd, hem ontelbare keren duidelijk gemaakt dat hard tegen mij aanspringen nog steeds niet de bedoeling is en de kat niet eetbaar... Gelukkig kunnen we er grotendeels ook erg om lachen
Maar het onderschrijft wel weer dat je voor dit type honden een goede dosis humor en geduld moet hebben en vooral erg consistent moet zijn en blijven! "Geef ze een vinger en ze nemen je hele hand" nemen ze in dit geval letterlijk

Wat volgde was wel onwijs komisch, want toen zat er dus opeens "een flexi achter hem aan". Dat vond hij wel errug spannend
. Hij kwam direct naar me toe omdat ik hem natuurlijk moest "redden". Daarna bedacht hij zich toch dat hij maar binnen het bereik van de flexi moest blijven (die hij ook dondersgoed weet haha).
.
wat een leuke/lieve foto *nu wil ik echt een like knop*
Ben in elk geval wel nieuwsgierig.
gerlindie schreef:Op die onderste zou je toch zo zweren dat het een echte wolf was