Het is 14:00 uur geweest en nog geen reactie van TS... Zou het zover zijn ?
Celine_Famke
Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-16 14:11
M'n moeder is bij Sienna gebleven net. Zit nu op de fiets naar huis maar heb al even contact gehad en helaas nog niets...
Vandaag zit ze op dag 64!
Morgen heb ik nog vrij. Daarna niet meer helaas. Maar er is altijd iemand thuis komende week
Er zijn nog geen kittens gereserveerd omdat we ze ook nog nergens aangeboden hebben. En meestal hebben mensen pas interesse als ze het geslacht en de kleur weten. Dus dat komt allemaal na de bevalling
Ik zou misschien wel eentje willen reserveren, ik hou er nog contact over met je, ben niet zo kieskeurig, als het maar lang haar heeft
Celine_Famke
Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-16 14:44
Ik moet zeggen dat ze er vrij vreemd bij zit nu. Al dik 5 minuten zit zo:
En reserveren is altijd mogelijk, dan mag je een PB sturen De kittens zullen (hopelijk) niet lang meer op zich laten wachten dus dan kan je alsnog misschien eerst even het kleurtje afwachten
Ze was net erg druk heen en weer aan het lopen. Op een gegeven moment liep ze langs me en dan doet ze haar staart altijd omhoog, helemaal rechtop. Ik zag dat er een sliertje slijm uit haar vulva kwam! Dus hopelijk gaat het nu beginnen en hoeven we niet al te lang meer te wachten.......
Oeh, precies op tijd om nog te volgen zie ik! Succes met de bevalling! Het is dat mijn vriend er geen langharige meer bij wil (we hebben al een Maine Coon) maar anders...
Zo, ik kom precies op tijd binnen vallen. Wat spannend zeg! Maine coons zijn prachtig . Zelf heb ik een cornish rex en een htk. Nu duimen op een vlotte bevalling .
Ik duim inderdaad voor een vlotte en vooral goed lopende bevalling!
Hoop dat het nu echt door gaat zetten, want ik kan echt niet meer wachten.. Hihi. En volgens mij jullie ook allemaal niet haha!
Waaslander
Geplaatst: 23-10-16 17:14
spannend!!! succes met de bevalling. wij hebben ook twee coontjes, persoonlijk hou ik van meer pluim op de oren, voor de rest wel een mooi dametje! één van onze heren, 1 jaar oud
Rawr
Geplaatst: 23-10-16 17:17
Oh het wordt nu dus echt spannend. Ik hoop op een stel gezonde kittens.