JoSav schreef:Ze mogen nu inderdaad wel komen! Ik ben nu al moe van de gebroken nachten. Vannacht heb ik bij haar geslapen, maar geslapen is eigenlijk niet het goede woord. Ze was erg onrustig, bleef niet in de werpkist maar wilde alleen maar tegen me aan liggen en hijgen, hijgen, hijgen. Op een gegeven moment voelde ik haar buik wat golven, maar verder nog geen pups. Ze heeft heel even wat dieper geslapen en gedroomd, verder alleen maar hijgen. De temperatuur schommelt nog steeds bovenaan in de 37 dus ook dat zet niet door (al hebben niet alle teven die daling).
Gisteren waren de pup(s) erg actief. Vandaag heeft ze een vrij harde buik. Ik ben er niet helemaal gerust op. Vanmiddag naar de dierenarts om haar even te laten nakijken en ook een echo of röntgenfoto laten maken. Het zit me toch niet helemaal lekker. Beter het zekere voor het onzekere. Liever 10 keer voor niks en elke keer een euro of 80 lichter dan 1 keer te laat. Verder probeer ik er rustig onder te blijven, want Inara pikt makkelijk stress op en dat is natuurlijk helemaal funest.
Komt wel goed! Komt wel goed!
Wij hebben 10 gezonde pups, ze zijn maandag gehaald met een keizersnede nadat ze geen baarmoeder activiteit had en wee opwekkers geen nut hadden. Heel erg veel succes met de bevalling! Maak je niet druk, het komt vast goed. Als je het niet vertrouwd, gewoon even de DA laten beoordelen. Vaak klopt je gevoel. Succes!