Hij boft maar! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mijn moeder (ook een crazy catlady) heeft zijn adoptiegeld betaald als cadeau. We vieren Moppers verjaardag ook maar meteen samen met die van mij, aangezien we geen idee hebben wanneer hij is geboren. Hij kreeg dus ook een cadeau, een trapje voor hondjes met artrose en zo. Werkt natuurlijk ook prima voor katten
nu heeft hij twee van die trapjes, eentje staat aan de bank en eentje aan het bed. Hij maakt er dankbaar gebruik van!
het is heel snel gegaan, de ene dag was hij nog zijn vrolijke zelf, de volgende dag wilde hij niets meer eten en was hij suf en levenloos. De DA heeft hem toen allerlei hulpmiddeltjes ingespoten, maar het mocht niet baten. Heb die nacht nog bij hem op de kamer geslapen. De volgende dag is hij overleden bij de DA na opname. Het ergste vind ik dat ik er niet bij was op het moment dat hij is gegaan, dat vind ik echt afschuwelijk. Ik hoop maar dat Odin nog heeft gevoeld dat hij gewenst was, dat ik blij met hem was, dat ik hem een heerlijk kereltje vond. Hij was pure goedheid, hij vond alles prachtig.
), Cooper en Odin hebben een prachtig eeuwig plekje bij jou in je hart
en het feit dat ze zo prominent nog aanwezig zijn zegt heel veel over jouw grote hart voor ze. 

ik heb die van Zooplus met zachte hoes, ik wilde ook geen 'hard' trapje, inderdaad om dezelfde reden die jij noemt
. Het is jullie gegund!

nu zijn we een 3 weken verder en hij wordt eindelijk weer zijn mopperende, heerlijke zelf. Hij heeft het me wel enorm kwalijk genomen, pas sinds enkele dagen wil hij weer met me knuffelen

Ik heb de foto nog niet ontvangen, maar ik plaats hem zsm hier. Of hey, wie weet verdient het wel een heus fototopic, een niet-bloeddorstige Mopperfoto 
zijn jullie net zo benieuwd naar het resultaat als ik?