AlwaysH schreef:jokari schreef:Wat een leukerd, die Mushu !
Gerbilarium, weer een nieuw woord geleerd.
Ja een soort tank speciaal voor gerbils, uiteraard dan ook geschikt voor hamsters en muizen.
Haha klopt!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiwiwitje schreef:Mag ik ook mee doen?Hier geen hamsters, maar muizen. Ik heb ze als voederdier. Tenminste, de kleintjes er van. Zal niet bij iedereen in de smaak vallen, maaaar, ik heb liever dat ze een beetje dierwaardig kunnen ''wonen'' in plaats van met 30 in een labbak. Foto van mijn beide bakken komt er aan!
AlwaysH schreef:kiwiwitje schreef:Mag ik ook mee doen?Hier geen hamsters, maar muizen. Ik heb ze als voederdier. Tenminste, de kleintjes er van. Zal niet bij iedereen in de smaak vallen, maaaar, ik heb liever dat ze een beetje dierwaardig kunnen ''wonen'' in plaats van met 30 in een labbak. Foto van mijn beide bakken komt er aan!
Ik heb nu ook twee voedermuisjes zitten die allebei drachtig zijn, belanden over een aantal weken ook bij de slangen.
[BB] [VOLG] Kraamkamer voor twee voerdames!
Die van mij zitten niet belachelijk groot maar hebben wel een flying saucer, klim spulletjes, knaag en klimtakken, leuk om te zien dat ik niet de enige bent!
eclair98 schreef:Gaaf om te zien dat ze een dier waardig leven hebben! Mag ik wat vragen? Vind je het niet ontzettend moeilijk om ze op te voeren? Het lijkt mij dat je, je er aan gaat hechten, zeker als je er een hele gave kooi om heen bouwt ed?
kiwiwitje schreef:Over het algemeen is het profiel 12mm Daar gaan sowieso 2x 4 mm ruitjes vanaf. Dus houd je een ruimte van 4mm max over. Dat lukt hier echt niet hoor! En er gaat ook ong. nog 1 mm van het profiel af(de scheiding van de banen van de ruitjes!