Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
yvje86 schreef:Ik wou dat mijn hond iets meer terughoudend naar mensen was. Verschrikkelijk, ze vliegt nog net niet bij mensen in de nek van enthousiasme.
Als ik schapen drijf en dr staan mensen aan het hek te kijken dan ben ik mijn hond kwijt.
Ze is zo enthousiast naar mensen dat ik er echt een hekel aan heb gekregen.
Ook springt ze tegen mensen op, bij mij doet ze dat niet maar bij andere wel. Als ik zeg dat ze dr best van zich af mogen duwen dan vinden ze het allemaal geen probleem dat die hond dat doet want "ze zijn het wel gewend" of "ze hebben toch oude kleren aan". Uiteindelijk vind ik het gewoon vervelend dat mijn hond dat doet maar de mensen stimuleren het slechte gedrag.
veranadautje schreef:LSnuitje dankjewel ik ben ook echt super blij met hen.de border is een echte knuffel en buiten lekker actief mijn oudje is ook echt mijn vriendin
Seni schreef:Wat gaan jullie hard haha
Bodhi komt van een kleinschalige fokker uit Delft; Beautiful Days. Maar hebben voorlopig geen geschikte honden om mee te fokken.
Bodhi moest vroeger ook niets hebben van mensen, maar tegenwoordig is ze iets te enthousiast. Zolang de mensen maar normaal doen tot dat Bodhi naar ze toe is gelopen en haar hebben aangehaald is ze helemaal blij. Maar als ze wat gekker doen dan 'normale mensen' dan loopt ze er wat onzeker op af. Maar ze is gelukkig ontzettend gegroeid erin!