Ik meld me ook! Nouja niet officieel maargoed.. Zelf geen mecenaat, op dit moment nieteens een hond, maar ik ben opgegroeid tussen het ras

Paps heeft pakwerk gedaan, opa heeft gefokt, geweldige honden in de sport uitgebracht, politiehonden, de honden verkocht naar binnen én buitenland (denk aan Amerika). Opa was vroeger nogal bekend, hij had een hond waarmee hij altijd standaard, op elke keuring, op elke wedstrijd 1D werd. De hond was enorm, erg gewild, en zelfs nu word er vol trots aan mijn opa verteld; ja dat is er nog een uit die Rex, van Bruinsma. Niet wetend dat mijn opa die Bruinsma is. Mijn opa reageerd er dan heel verbaasd op, en moet er vervolgens om lachen.
Dan mijn oom, ook altijd mechelaars gehad, altijd de sport gedaan, en heeft honden lopen in Portugal en bij de ME.
Hij heeft ooit een geeft van mijn opa overgenomen. Ik kreeg een band met haar, zo sterk dat als een andere hond ook maar naar mij keek, zij de andere hond aanvloog.
Al met al, ik ben er tussen opgegroeid. Ken het karakter door en door, en ik vind het geweldige honden! Hun karakter is geweldig, een hond wat voor je door het vuur gaat als je er een maar een band mee hebt. Ik houd van het ras, van het karakter, van alles van dit ras, bij mij komt er later zeker een mechelaar in huis!

*gaat op zoek naar foto's!*