Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:maar dit ras heeft geen pardon en is gefokt voor aanvallen,
Citaat:Het enige verschil met andere puppies wat we nu merken is dat hij op zich zelf is, kan gerust alleen lekker in de tuin liggen.
Kaatje schreef:Komt hij wel uit zichzelf naar binnen op een gegeven moment of moet je hem roepen?
Citaat:Hij is meegegaan naar de pavocup selectie, heeft zich geweldig gedragen in de grote ambiance. Veel mensen, tenten, luidsprekers en paarden.
Citaat:Grappig is dat het echt klopt dat ze plaatjes maken van de omgeving en dan reageren op veranderingen. Zo hebben wij het douchepaneel vervangen en heeft mijn vriend zonder dat Akula het zag het oude paneel in de tuin gezet. Gevolg, blaffende kaukaas tegen het douchepaneel want dat hoorde toch echt niet in de tuin
Citaat:Wij vinden het echt nog zo'n puppekindje
Citaat:Leuke foto's Kaatje, mooie honden heb je!
Kaatje schreef:Eigenlijk was ik van plan niet meer te reageren ,maar jazulke onwaarheden..............
Citaat:maar dit ras heeft geen pardon en is gefokt voor aanvallen,
Ik weet niet waar je dit gelezen hebt , maar dat klopt dus niet.
Ze zijn gefokt om huis en haard en de kudde schapen te hoeden en te bewaken.
Elk lid van de familie op 2 of 4 benen ,of met vleugels wordt liefdevol bewaakt .
Kaatje schreef:Citaat:Grappig is dat het echt klopt dat ze plaatjes maken van de omgeving en dan reageren op veranderingen. Zo hebben wij het douchepaneel vervangen en heeft mijn vriend zonder dat Akula het zag het oude paneel in de tuin gezet. Gevolg, blaffende kaukaas tegen het douchepaneel want dat hoorde toch echt niet in de tuin
Alles wordt geinspecteerd en gecontroleerd ,en ze zien werkelijk alles.